Det er jo veldig enkelt - gjør akkurat som de sier og ikke vær helt.
Ingen intensjon om det. Ønsker å få mest mulig ut av situasjonen ref. Tom Henriksen sitt innlegg
Sverd er tingenDette + en solid safe må jo være måten å forvalte en sunn klokkesamling på. Men hva med noen håndfaste tips? Jeg tar litt i benkpress og er eier av luftgevær men kunne nok trenge litt råd angående hands-on håndtering ransmenn![]()
Min offersielle beredskap, hahaha... Resten er hemmlighetsstemplet fra øverste holdDet er ikke så vanskelig, start med et alarmanlegg med direkteutrykning, sørg for å ha alarmknapp ved utgangsdør og en liten trådløs utløser som kan følge med deg fra terrasse til soverom så er mye gjort. Spe på med et kamera ved inngangsdør som i beste fall dokumenterer våre venner før de er på vei inn, her stopper vel min offisielle beredskap. Planlegg videre beredskap hvis ting går til helvete - det gjør det.
Godt gjort når man tenker på antall bankbokser tilgjengelig. Er det TS fellesboksen?Skjønner ikke problemstillingen, synes alle skriver at de har klokkene sine i bankboksen...
Er det?
Den der er vel LITT upraktisk inne...Vel, det er ikke mange menn som kan løpe vekk med en 400kg safe på ryggen når alarmen går helt amok i nabolaget.
Skulle du møte noen i stua di er det alltid greit å ha noe på veggen.
Den der er vel LITT upraktisk inne...![]()
Hva angår ran i hjemmet når en ikke er vekkreist: En sint bikkje kan gjøre underverker.
Før tyvene rekker å komme seg inn har de lagd så mye spetakkel at du og dine naboer allerede har rukket å ringe politiet. Uten å ha noe erfaring vil jeg anta at politiet responderer meget kjapt på en slik nødoppringning.