Annonse-praksis, spesielt knyttet til Rolex

Annonse på TS:

"Dette er Rolex mest ettertraktede modell med ventelister hos forhandler på opp til 12 mnd."

Vel...da jeg ringte AD for et par uker siden var ventetiden maksimalt 2 mnd. Ikke overraskende er TS-annonsen fra en bruker registrert med 0 innlegg. Kan vel også legge til at utsalgsprisen jeg fikk oppgitt hos AD var ca. 3000 kroner under ikke-prutbar pris i ovennevnte annonse.

Betyr ikke en kalori for meg, men synes i grunn denne tråden er fin å holde liv i som en påminnelse til nyere brukere om å gjøre litt research før man handler.

Annonse på TS:

"Dette er Rolex mest ettertraktede modell med ventelister hos forhandler på opp til 12 mnd."

Vel...da jeg ringte AD for et par uker siden var ventetiden maksimalt 2 mnd. Ikke overraskende er TS-annonsen fra en bruker registrert med 0 innlegg. Kan vel også legge til at utsalgsprisen jeg fikk oppgitt hos AD var ca. 3000 kroner under ikke-prutbar pris i ovennevnte annonse.

Betyr ikke en kalori for meg, men synes i grunn denne tråden er fin å holde liv i som en påminnelse til nyere brukere om å gjøre litt research før man handler.
Jeg oppsøkte denne tråden med hensikt å "klage" over den samme annonsen, men ser du kom meg i forkjøpet :)
Er vel ikke mange dagene siden en annen kar la ut en BLNR med tilsvarende påstander om at det er laaaang ventetid på klokken... Har samme opplevelse som deg, man får denne box fresh fra norsk AD i løpet av 1-2 måneder...

Villedende markedsføring i form av "prisforbehold" og som i eksemplet over er en jævla uting på et entusiastforum. Slik oppførsel burde fryses ute fra dag én, og gjerne noen regelendringer som gjør det mindre attraktivt for folk som er her for å tjene penger. Synd at det ikke ser ut som det er noen planer om å ta tak i det fra admins side. Svekker TS' kvalitet ned på Klokkeriets nivå spør du meg.

Det er sikkert noen som er villig til å bla opp litt ekstra for disse godbitene siden plasten fortsatt er på!

ccfa79ae88c1365ad7a10c31296c5d7f.jpg

Det er jo bare en stakkar som prøver å nedbetale en litt for dyr ferietur i det store utland. Måtte jo tross alt være der i 12mnd i påvente av varen som skulle kjøpes..