Annenhåndsverdi IWC Portuguese 5001-7

Herregud for en vannvittig fin klokke og et sinnsykt bra bilde.....men, hvor er den lille røde "stripen" på "days" indikatoren ? Er det et sort/hvitt bilde, eller har du skaffet deg en "spesialutgave" som jeg personlig falt pladask for...NYEDELIG

....faen, merker denne begynner å seile opp på "most wanted" listen, ikke bra...den er ALTFOR dyr
 
Herregud for en vannvittig fin klokke og et sinnsykt bra bilde.....men, hvor er den lille røde "stripen" på "days" indikatoren ? Er det et sort/hvitt bilde, eller har du skaffet deg en "spesialutgave" som jeg personlig falt pladask for...NYEDELIG

....faen, merker denne begynner å seile opp på "most wanted" listen, ikke bra...den er ALTFOR dyr

Heisann, nautilus!
Følte meg nok litt truffet her, siden sjekk av denne trådens øvrige bilder viser nevnte røde stripe, bortsett fra på mitt. ;)
Svaret er som du er inne på; - sort/hvitt bilde. Den lille røde er der på mitt også.
Flere tilsvarende bilder kan imidlertid ses i min egen tråd i galleriet.

Anbefaler så absolutt dette uret; - det er enda bedre på armen enn på bilde.....:p
 
Wow, tusen takk for "titten". Pen samling og nydelige bilder, det står sikkert et eller annet sted i lenken, men hvilket kamera bruker du ? imponert over sort/hvitt bildene....til og med Jager'n som er fantastisk med de røde "prikkene" blir utrolig kul i sort/hvitt.

Takk
 
7 days er en helt vanvittig flott klokke og har vært på ønskelisten, men har lest om mange som har negative erfaringer med nøyaktigheten på urverket. Hva er deres erfaringer?

Det har vært en poll på WUS angående dette. Regner med at du refererer til denne?
http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=331774

Gir nok et ganske realistisk bilde av nøyaktigheten på 5000 verket.
Er enig i at høy nøyaktighet bør være inkludert i prisen her.

Uansett, 7 dagers portuguese er etter min mening et av de peneste urene på markedet idag.:D
 
Ja, det er en av de peneste urene jeg har sett, både framme og bak. Liker så godt hvordan urverket fyller kassen.
Det gjør sikkert du også, UJU. Og kanskje èn av grunnene til du gikk til innkjøp av en MO? ;)

Man kan selvsagt ikke forvente at et mekanisk ur skal gå +- 2-3 sekunder på en uke, men kan iallefall forvente at det går innenfor C.O.S.C. når det er såpass dyrt.. Men jeg skal ikke klage.. Det står høyt oppe på listen min, og en vakker dag i en fjærn fremtid så får jeg kanskje råd til en selv :)

Bare poste flere bilder av portugiserne deres folkens, det blir satt pris på!