Jeg solgte meg ut av diverse globale fond i desember 21. Var da fornøyd med den veksten disse da hadde hatt de siste årene. Min kone som satt på likeverdige verdier, ville vente og har nå tapt noe i forhold til meg som «feiga ut» litt for tidlig. Vi plasserte midler, men sparer du jevnlig månedlig i fond, så tenker jeg at dette tar både topper og bunner i markedet og du går i pluss i det lange løp.Blir spennende å se hvordan en eventuell resesjon påvirker et allerede usikkert og volatilt marked. Selv sparer jeg månedlig i fond og aksjer, og lar tradingen vente til ting roer seg. Hva gjør dere andre her?
Jeg solgte meg ut av diverse globale fond i desember 21. Var da fornøyd med den veksten disse da hadde hatt de siste årene. Min kone som satt på likeverdige verdier, ville vente og har nå tapt noe i forhold til meg som «feiga ut» litt for tidlig. Vi plasserte midler, men sparer du jevnlig månedlig i fond, så tenker jeg at dette tar både topper og bunner i markedet og du går i pluss i det lange løp.
Hva er analysen bak dette?Kun 6-8 måneder igjen til jeg går inn i markedet igjen. Greit å ha god tid og ri lange trender.
En misforstått tolkning av «time is money».Hva er analysen bak dette?
Følger
Jeg skal få noen tips fra Sindre.
Kommer tilbake…