A. Lange & Söhne-tråden

ALS er helt on fire om dagen. Håper andre produsenter lar seg inspirere!

100% enig - drømmeklokker på rekke og rad. Bare synd prisene gjør at "drømmeklokke" blir litt for bokstavelig. Selv i det mest ihuga miljøet i Norge er det jo ganske få som kjøper klokker til over millionen (og enda mindre til 5 mill...)
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Oh noooo
71CE747F-C578-43AC-AEA2-03045C261638.png
BFF49FAE-7FCD-4A69-BC66-B1C2A258EF87.png
 
Ville ikke kastet Lange under bussen pga 1 case med dårlig QC. Er brutalt mye som finnes hos alle merker jeg har eid. QC-problemer vil oppstå hos alle merkene og det er jo først når det blir et mønster at det virkelig er trist skue. I forhold til min opplevelse med kundeservice hos Lange vil jeg tro at dette er noe de ville tatt seriøst og fikset ganske raskt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere og roanje
Nå har jeg studert en maken klokke på veldig nært hold og jeg tror mange glemmer hvor vanvittig smått dette faktisk er.. Blåst opp ser det kanskje VEL graverende ut, uten at det er en fullgod unnskyldning. Med tanke på at dette er en Double Split vil det altså si at den trolig har vært i omløp noen år før noen la merke til det..

Uansett er det ikke godt nok, men det er jeg helt sikker på at Lange også selv mener!
 
Redigert:
ALS 380.044 - 1.png


Mistenker at denne blir mye på armen fremover. Fikk tak i siste eksemplaret i Lange-systemet i Europa og angrer ikke et sekund. Elsker hvordan skiven spiller i ulikt lys. Har ikke hatt ALS før med annet enn hvit/lys skive og synes også timemarkørene og viserne gjør litt ekstra ut av seg mot denne skiven.