A. Lange & Söhne kommer til Oslo

Husker jeg så en galleri-tråd for noen år siden (var det på WUS?), en kar som hadde drøssevis med råfine ALS. Sjuke ting. Fant den ikke igjen. Noen andre som husker en slik tråd? Hadde vært kult å se igjen.

Det var lenge siden, husker tråden godt. Har ikke link, men gleder meg til gjensynet.

Fikk lyst på en slik nå.
Datograph blir aldri feil:eek:
A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-25.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-27.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-20.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-14.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-13.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-9.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-21.jpg

A-Lange-Sohne-Datograph-up-down-23.jpg

Veldig good news!! Det klokkemerket som virkelig manglet i Norge. Har spurt de gutta på Tidemand flere ganger tidligere om de ikke skal få inn ALS snart.. Men utfordringen var da bla. lang ventetid, så de ikke ville ha noe særlig å vise frem i butikken. Glad de har funnet en løsning!

Blir spennende å se hvor mange unboxingen det kommer fra ALS neste år :mrgreen:

Veldig good news!! Det klokkemerket som virkelig manglet i Norge. Har spurt de gutta på Tidemand flere ganger tidligere om de ikke skal få inn ALS snart.. Men utfordringen var da bla. lang ventetid, så de ikke ville ha noe særlig å vise frem i butikken. Glad de har funnet en løsning!

Blir spennende å se hvor mange unboxingen det kommer fra ALS neste år :mrgreen:

Ble plutselig veldig ivrig på den klassiske Saxonia, men var akkurat inne å sjekket på Lange sine facebook-sider og den nye modellen kommer til å ha redusert kassestørrelse... Nå skal den bli 35mm. Det blir dessverre for lite for meg :(

Automatikk-modellen kommer til å bli 38,5 mm (noe som er mer innafor), men det er et ganske stort premium i prisen for å få automatikken.

Ble plutselig veldig ivrig på den klassiske Saxonia, men var akkurat inne å sjekket på Lange sine facebook-sider og den nye modellen kommer til å ha redusert kassestørrelse... Nå skal den bli 35mm. Det blir dessverre for lite for meg :(

Automatikk-modellen kommer til å bli 38,5 mm (noe som er mer innafor), men det er et ganske stort premium i prisen for å få automatikken.

De gamle er nok fortsatt i kolleksjonen en liten stund til. Evt enkle å få tak i tror jeg..35mm er for lite!

http://www.ebay.com/itm/A-Lange-Soh...866894701?pt=Wristwatches&hash=item48611c5f6d

Redigert:
De gamle er nok fortsatt i kolleksjonen en liten stund til. Evt enkle å få tak i tror jeg..35mm er for lite!

http://www.ebay.com/itm/A-Lange-Soh...866894701?pt=Wristwatches&hash=item48611c5f6d

Håper isåfall at de holder seg i kolleksjonen til vi nærmer oss sensommeren. Skal jeg handle Lange vil jeg helst handle fra Tidemann. Skylder dem et kjøp etter mye god service uten å ha lagt igjen en krone ;)

Dessuten vil jeg gjerne prøve klokken på hånden først dersom jeg skal legge det som nesten tilsvarer verdien av hele min nåværende klokkesamling i én klokke :p