A. Lange & Söhne kommer til Oslo

Veldig enig @acnorway Utrolig lekker og 37 mm? så er den helt ypperlig som dressklokke.

alang_image.3638618.jpg


Eg har noken Klokker som er 37-38 mm , men dei blir svært sjelden brukt då det ser ut som dameur på mine lanker , og på det bildet der so ser det jo ut som vedkomande kan få problemer med blodsirkulasjonen etter kort tid . :)


Men flotte ur er det .
 
Redigert av en moderator:
@Ralph
Du som har veil. prisliste tilgjengelig. Kunne du sjekket hva som er veil. norsk pris på en helt enkel Saxonia Automatic med sub second? :)

Katalog er forøvrig bestilt ;) Takk for tipset!
 
Redigert av en moderator:
@Ralph
Du som har veil. prisliste tilgjengelig. Kunne du sjekket hva som er veil. norsk pris på en helt enkel Saxonia Automatic med sub second? :)

Katalog er forøvrig bestilt ;) Takk for tipset!

Bare hyggelig @acnorway!

Uten automatic, i hvitt gull koster de 143.000, og i rosa gull 134.000, men med automatic koster de samme utførelsene hhv 185.000 og 176.000.
 
Redigert av en moderator:
Hva med Saxomat annual i rose og platinum @Ralph?
På forhånd takk:)

Har ikke sett innlegget ditt før i dag @Timekeeper, skal sjekke når jeg kommer på jobben igjen i morgen. ALS katalogen tar jeg ikke med hjem, for hvis kona ser den prislisten, så blir det ikke noe på meg før nærmere påske tenker jeg.
 
Redigert av en moderator:
Har ikke sett innlegget ditt før i dag @Timekeeper, skal sjekke når jeg kommer på jobben igjen i morgen. ALS katalogen tar jeg ikke med hjem, for hvis kona ser den prislisten, så blir det ikke noe på meg før nærmere påske tenker jeg.

Hehe. Ikke så galt å vente til påske da, men du tenker kanskje på andre ting.. Jeg kan ikke ha den i hus her:) takk
 
Redigert av en moderator:
@Timekeeper Saxonia Annual i rødt gull koster 331.000 i følge prislisten. Hvis ikke jeg husker feil, så er dette klokken som tidligere ble kalt Saxomat, men rett meg hvis det er feil.
 
Redigert av en moderator:
Bestilte katalog nå. Noen erfaringer med hvor lang tid det tar? Går vel litt ekstra tid nå i julen, men håper å ha den i boksen på starten av året.
 
Fikk omsider katalogen. Dette må jeg anbefale alle å bestille. Dette er en katalog på en helt egen linje med fantastiske bilder og masse god lesning. Tror aldri jeg har sett en bedre kundekatalog, og dette er jo gratis.

 
Tar gjerne en av disse, jeg. Noen som har kvalifiserte gjetninger på priser i butikk i Norge?

Skjermbilde2015-01-17kl175557.png
 
Ja det glemte jeg vel å tilføye, men bestiller du katalog følger det med norsk prisliste :)
 
Uff. Vet ikke om jeg tør bestille katalog. Jeg er så avstandsforelska i Saxonia annual at jeg holder på å dø:( altfor dyr for meg..
 
Ugh!
Der bestilte jeg også en katalog!
Det blir spennende å se når de får butikk her i byen!

:cool: