Jeg har vanskelig for å tro at tallene stemmer når de påstår at 30-50mph tiden er lik 0-60mph tiden for Chiron...?Det er klart at Car and Driver, et bilmagasin med historie tilbake til 50 tallet er Teslafans og tryller med tall..![]()
Jeg har vanskelig for å tro at tallene stemmer når de påstår at 30-50mph tiden er lik 0-60mph tiden for Chiron...?Det er klart at Car and Driver, et bilmagasin med historie tilbake til 50 tallet er Teslafans og tryller med tall..![]()
Ja,det var dette jeg stusset over også, men de har altså kommet fram til at Bugatti Chiron er uhyggelig startrask! 0-30mph på 0,0 sek!!!Jeg har vanskelig for å tro at tallene stemmer når de påstår at 30-50mph tiden er lik 0-60mph tiden for Chiron...?
Er bare så lei av dette 0-100 maset…
Jeg er på min 3. Tesla (totalt kjørt rundt 100k uten å ha vært innom servicesenter verken for utbedringer eller "service". I går var jeg imidlertid og prøvekjørte BMW IX. Må si den fristet veldig. Vurderer å legge inn en bestilling. Jeg har nå en Model Y og den er veldig godt sammenskrudd i forhold til feks. 2019 Model 3. BMW var et hakk opp, men ikke som natt og dag.
Det ER mange bra alternativer nå, likevel kjøper folk ID4 og Model Y så blekket spruter på kontraktene.
Estetisk sans, hvor ble den av?
Jeg har "alltid" hatt Audi eller BMW. Før jeg kjøpte Model Y, hadde jeg Model 3 Performance. Denne kjører veldig veldig bra synes jeg. Model Y er helt elendig på veien i forhold. Jeg har prøvd det meste av nyere BMW, og det er ingen jeg synes er like moro som Model 3 Performance.
Hva gjør Y så elendig? Spør da den er på shortlist på støgge, men praktiske elbiler for en småbarnsfamilie.Jeg har "alltid" hatt Audi eller BMW. Før jeg kjøpte Model Y, hadde jeg Model 3 Performance. Denne kjører veldig veldig bra synes jeg. Model Y er helt elendig på veien i forhold. Jeg har prøvd det meste av nyere BMW, og det er ingen jeg synes er like moro som Model 3 Performance.