Øl og klokker.

C3EF9A74-6F83-400F-973A-471D2EB13622-2916-000002A25E47B666.jpg

Grattis med en flott kombo! Ikke ofte vi ser øl som matcher pynten på bordet!;) he he!

God øl bye the way!:D
 
Grattis med en flott kombo! Ikke ofte vi ser øl som matcher pynten på bordet!;) he he!

God øl bye the way!:D

Haha. En del timers planlegging bak den komboen skal jeg si deg ;)
Ølen var kjempe god, finnes ikke noe bedre enn en øl etter en lang dag på skolen :)
 
På besøk hos min bror, som har hjemmebryggeri. I går smakte vi en rekke ulike slag: Stout, IPA, Weiss med flere.
Nå drikker vi denne: Storlaksen Saison. Klokken er Christopher Ward C5 Malvern, med krokodillerem.

012-017.jpg
 
Synes underlig jul var kjempe god, masse smak av forskjellige krydder, som jeg synes en juleøl skal.

Dette er kveldens øl for min del. Gledet meg til denne, for har hørt mye bra om den. Den smakte helt fantastisk, hakket bedre enn Underlig jul. Denne kommer jeg til å kjøpe flere av før julaften :)

305E07BF-4331-41BD-B18F-482F61C12784-2718-00000173FD83C9B3.jpg
 
Hvordan smaker underlig jul i år?

Syns faktisk det minnet meg om gløgg, koste meg ihvertfall gløgg ihjel med den...;)
Har prøvd nesten alt juleølet nå, og idag er det nøgneØ god jul som står for tur.
Årets foreløbige favoritt var Aass sitt sterke juleøl.
Årets "ikke så favoritt" ble dessverre Lervig for min del" Den var spesiell, nok best til mat.
 
Efter tolv dagers sjokkstart med LCHF på året nytes förste koselördagen med crispo, grolsch og pampasbiff 952 m.o.h. - da får det heller bli lenger trilletur mandag :)

G2iSM.jpg
 
Steike for et bilde! Har den samme klokka, men mine bilder ser aldri sånn ut. Ble plutselig veldig glad for å bytte tilbake til sort rem etter sikkert et år på mørkebrun original croc og lysere brun custom struts. Fiiin!

Takk for det :)

Den passer bra brun croco og da ;)

8476611384_227fe1caa6_b.jpg