Øl og klokker.

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Innlegg
6.321
Sted
Vestlandet
Som en kontra på "dette liker vi ikke" tråden som går vil jeg herved presentere noe som jeg er veeeeldig glad i.
Øl og klokker. :)

Øl har vært diskutert før.
Tillater meg derfor å kombinere mine to hovedinteresser.

To gode og gamle klassikere representert her.:)

CIMG0874.jpg


Litt spesielle typer disse to her. Passer kanskje best for de med litt sær smak?:confused::cool:

CIMG0876.jpg


De nye favorittene som begge vil ende opp som klassikere. Lette å like begge to.

CIMG0878.jpg


Skal kose meg med disse ikveld.
CIMG0880.jpg


Fortsatt god helg!
 
Liker alle klokkene, men skeptisk til ølvalget :p

Selv er jeg på IPA om dagen, ref. innlegget mitt i øltråden.
 
Slettes ingen dum ide dette!

Spe på med en "liten" oppvarming i form av indrefilet av lam og deretter avslutte kvelden slik du beskriver over. Perfekt!
 
Er noe feil når jeg syntes det var et penere bilde enn å se på et bilde av dama :confused: Men så er jeg utrolig glad i øl også da, og en god cognac.

Selv om Estrella er den beste øllen i mine øyne ;)
 
Fantastisk idé UJU! ØL + Klokker = sant. Dette er min yndlingstråd..

Hva syntes du om Copenhagen? ..

Seiko skx031, iskald Tiger og Viking på Tven ;)
 
Fantastisk trio av Rolex, UJU. Liker alle tre veldig godt!

Når det kommer til topic, så har jeg ikke mange ølbilder desverre.. Men fant frem ett bilde fra fylletur nedover kontinentet tidligere i år.


116610 "Guinness" by Sponon, on Flickr
 
Weissbier ja. Husker jeg smakte noe sabla godt noe nede i Tyskland, men har desverre ikke funnet noe tilsvarende her på berget.
Har også en teori om at man får ekstra vondt i hodet av denne typen øl. Eller så drikker jeg litt over tørsten når jeg får slike godsaker :D
 
"We find your American beer like making love in a canoe. It's fu**ing close to water" Monty Python;)

Hehe, jeg lo godt da jeg så denne kommentaren :p Traff spikeren på hodet!

Veldig bra tråd av OP.
Erdinger synes jeg smaker fortreffelig, mens den Milleren er så som så ;)
 
Fant noen bilder i PB. Øl er som Marius sier meget godt.

02072011168-001.jpg

CIMG1337.jpg

27022011045.jpg

7769341d.jpg

c8806fd3.jpg


Haha, føler meg som en fjortenåring hver gang jeg tar bilder av en ølflaske. "Sjekk ut a`gutta, jeg drakk øl i går liksom, så dobbelt å greier, sjuuuukt fett"
 
Miller!!
I kategorien godt øl!?

Til og med arvingene til Millers tok til vettet og fant seg annet levebrød hvor de kunne få seg bedre øl.

:D:D:D
 
Jeg er ingen øl-afficionado. Øl er tørstedrikk. Vin er mitt "drug".

Men jeg kom hjem fra guttetur i dag, og fant et bilde som passet i denne tråden på telefonen. Vet at jeg nå har noen søvnløse netter foran meg, med tynnslitte nerver og kaldsvette...

f0800531.jpg