Ærlige meninger ønskes

Tag heuer Monaco S MCQueen

  • Nydelig!

    Stemmer: 0 0,0%
  • pent

    Stemmer: 0 0,0%
  • helt nøytral

    Stemmer: 0 0,0%
  • liker ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fysj!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0

ErikR

Støttemedlem
Medlem
31. juli 2010
Innlegg
2.091
Sted
Stavanger
tager.jpg
 
Klassiker!!! Vet at denne flippes ofte, men i mine øyne er dette noe av det eneste Tag Heuer har av interesse, og det er rett og slett deres fineste klokke
 
nettopp det jeg bet meg litt fast i, at den flippes mye.

Klarer ikke helt å se begeistringen, men har på den andre siden ikke prøvd/sett denne live
 
nettopp det jeg bet meg litt fast i, at den flippes mye.

Klarer ikke helt å se begeistringen, men har på den andre siden ikke prøvd/sett denne live

Stikk innom Kvaddå og prøv den på.;)
Dette er en av to TH jeg kunne tenkt meg.
Men som sagt, det er så utrolig mye annet gøy i den prisklassen.

Edit; har vært på nippet til å kjøpe denne selv en gang i tiden.
 
Klarer heller ikke å oppdrive noen særlig entusiasme over den. Det fins som sagt så mange, maaange alternativ i samme prisklasse.
 
Har hatt, og det er et nydelig ur! Historien har det også på sin side. Utrolig pen blåfarge, og satt meget bra på hånden. Når jeg valgte å selge det igjen skyldes det kanskje mest at jeg har for mange ur :D
 
Det er en herlig klokke. Den konkurrerte hardt med speedmaster om mest armtid da disse to utgjorde toppen av samlingen. Solgte den grunnet kjøp av to Rolexer på rappen og behov for å skape litt husfred. Da jeg kjøpte den var den ment som en ventepølse for 14060, men jeg tror ikke jeg er helt klar over hvor glad jeg ble i den og utelukker overhodet ikke at jeg kommer til å kjøpe den tilbake.
 
Jeg synes denne Tag Heueren er noe av det beste de har laget! Klokken er både tøff og pen, men dessverre ser det ut til at mange flipper den etter forholdsvis kort tid:(
 
Har aldri klart å få den der til å stemme. Jeg har prøvd hardt for å få det til. Det går bare ikke. Er noe som skurrer...
 
Jeg har også lyst på en Monaco, problemet er at den alltid blir nedprioritert når det skal handles.
 
Jeg har heller ikke klart å bli skikkelig betatt av denne klokken. Den har et klart særpreg, og historie, men designet faller jeg rett å slett ikke helt for. Mulig den kan vokse på meg....
 
Prøvde en Monaco 69 mener jeg den het, der kunne man snu klokka, så var det digitalklokke på baksiden, var ikke helt min smak, men grei kvalitetsfølelse!
 
Denne liker jeg ikke.. Men den som er helt lik!? Men med svart skive.. Den kan jeg like!! :D
 
Jeg er ikke så veldig fan av firkantede klokker generelt, men dette er en av de få jeg liker. Jeg synes fargene på skiva kombinert med stålet i kassen funker veldig bra. Dersom jeg skulle kjøpt Tag Heuer, hadde denne modellen vært ett av to alternativ. Når det er sagt, så er det mange ur/merker jeg heller vil prioritere foran denne.