Ærlige meninger ønskes

Tag heuer Monaco S MCQueen

  • Nydelig!

    Stemmer: 0 0,0%
  • pent

    Stemmer: 0 0,0%
  • helt nøytral

    Stemmer: 0 0,0%
  • liker ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fysj!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Om ikke jeg husker feil gikk en strøken slik klokke på forumet for 12k for ikke alt for lenge siden. den hadde også stål lenke mener jeg og huske.

Jeg personlig syns klokken er veldig fin... Det er jo en le mans historie rundt den.
 
Jeg liker den veldig godt - på reim. Men som alt annet med TAG Heuer så synes jeg den er overpriset. Måtte kjøpt brukt.
 
liker den godt, men interessen for 4kantur har avtatt med årenene. men opplagt en klassiker. kjør på :)
 
Denne klokken har holdt meg våken mang en natt, men det har fremdeles ikke blitt et ekteskap. Jeg har hatt lyst på den sikkert tusen ganger, men hver gang den kommer på hånden forsvinner følelsene, tror jeg skal la det blir med tanken, akkurat som med den peneste jenta i klassen fra ungdomsskolen.
 
Jeg har hatt denne både i blå og sort versjon. Den sorte var av den gamle sorten med pleksi, mens den blå var caliber 12-versjonen med safir-glass og én millimeter mer hva angår størrelse. Den sorte var helt ok, men ikke min cup of tea. Muligens litt kjedelig, men samtidig klassisk og diskré. Den ga meg imidlertid ikke noe, bortsett fra å være en helt ok og relativt ordinær klokke.

Den blå var mer min gate og når jeg tenker på den, så savner jeg den litt. Men nå er jeg av de tullingene som matcher ur og antrekk. Med andre ord var det den perfekte klokke til blå jeans og litt mer casual antrekk av den marine-blå sorten.. Imidlertid var det kun det den funket til.

Når man ser hen til kostnaden var det mer interessant å skaffe seg noe annet i samme prisklasse. Min var ett år gammel da jeg kjøpte den og noen måneder eldre da jeg solgte den. Den var kjøpt ny i Norge og komplett. Med en nypris på drøye 40.000,- var en bruktpris på 18.000,- ikke noe dårlig kjøp verken for meg eller han jeg solgte den til (ja, den er fortsatt på sonen - i alle fall så vidt jeg vet). Mao. et greit kjøp om man kjøper brukt, men samtidig mye annet gøy i samme prisklasse - som tidligere nevnt i tråden.

Nå vet ikke jeg hvor mange andre ur du har - og har ikke forsøkt lete opp dine tidligere innlegg. Men dersom dette blir en hovedklokke i samlingen vil jeg ikke anbefale den. Dersom den blir et av mange ur, vil det imidlertid være et kjøp å anbefale... I alle fall om blå jeans og blådressen er blant dine favorittantrekk :)

Sammen med vintage autavia noe av det aller peneste Heuer har laget ;)
 
Sammen med vintage autavia noe av det aller peneste Heuer har laget ;)

For min del oppsummerer dette det hele. Noe av det peneste HEUER har laget. Ergo; en vintage Heuer av sorten; ja takk. En TH? Mulig jeg er en snobb, men merket gir meg ingenting.

Vent; jeg er jo en snobb.
Edit: ja, og kanskje litt harry også.
 
Denne hadde jeg tidlig en ekte "crush" på.
Og i første runde den sorte versjonen, faktisk. Mest fordi den var hakket mer "my cup of tea"; - "stilren", klassisk, diskret.... og gjennom det muligens mer anvendelig.

Men, den blå visste å skru på sjarmen, - og det var ofte det var like før jeg ga etter. Men, dessverre - kanskje - ble det ikke noe forhold på/med meg.
Jeg er overbevist om at det ville vært godt for oss begge, men det ville seg ikke denne gangen.
For min del er det toget nå gått, men jeg erkjenner lett at jeg smiler forlegent og smått beundringsverdig den dag i dag når våre blikk møtes.

Er du betatt og den smiler til deg; - go for it!

:D
 
Noe av det fineste (TAG) Heuer har produsert. Denne og en Heuer Bund er igrunn de eneste urene fra den kanten som vekker "må ha"-følelsen hos meg.