Ja, det synes jeg også. Nå er det jeg skrev sånn ca, den er microskopisk større på den ene enden enn den andre, bruker skyvelær som jeg låser og når jeg skal putte det på den andre enden så er den for stor for at skyvelæret kommer innpåRart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?
Tusen takk @LoevhagenGrattis.![]()
Takk for det @Kohe321 Har aldri eid en Longines før så det er en nye erfaring rikere der ogsåGratulerer med en rålekker og klassisk Longines!![]()
Tusen takk @hxwGratulerer med flott Longines!
Takk @boenna_69Grattis med kul LLD!
HYSJ!!! @Nessuno79 Ja, det ble ett lite bytte i går kveld, men bare for å holde liv i den og få opp gangreservenSweet! Grattis (og jeg misstenker at selv om denne er flott, og vil få mye armtid, så er nok Nauten back on the racket arm ganske så snart)
Rart med slik forskjell, trodde Staib var kvalitet?
Hmm, Longines som har avvik i kvalitetskontrollen? Eller kan klokken ha fått seg en smell?
Takk @Ørjan Ja, den er hakke penereGratulerer! Den er definitivt penest uten dato![]()
Takk @csabko Ja, brodern gjorde en god avgjørelse der.Gratulerer! Smart move med USPS istedet for FedEx, ellers hadde denne blitt neste års sommerklokke ...
Flott sommerklokke. Gratulerer så mye med LLD![]()
En flott klokke. Gratulerer
Ellers vet jeg ikke om du har fått deg noe hjelp med lenken og tilpasning @Wangensten, hadde en opprydding på verkstedet i går, og jaggu dukket det ikke opp en lenkekutter - slipemaskin (ikke for å kutte altså, men for å slipe bredden som du sliter med) som lett vil løse ditt problem, omtalt et annet stedTil info bare.