Årets sommerklokke

Gratulerer, så selgeren skjønte sitt eget beste til slutt !
Flott klokke, post gjerne bilder av den på mesh - og gi meg gjerne et hint når du selger den til høsten:cool:

Gratulerer så mye med en nydelig Legend Diver!:D

Herrefred som jeg savner min. Den hadde virkelig vært noe til sommeren..:eek:

Grattis med LLD @Wangensten. Jeg digger de klokkene. Savner den jeg hadde hver gang jeg ser bilder av en annen. :)
Tusen takk @Toland85 Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvorfor du kvittet deg med den du hadde, men kanskje jeg også gjør det en dag:eek:

Gratulerer med sommerklokke :)
Takk @Striky

Grattis med LLD:cool:
Tusen takk @Sloppmann

Grattis med lækker sommerklokke! Kunne godt tenkt meg en slik selv. :)
Ja, takk for det @crown guard

Gratulerer, så selgeren skjønte sitt eget beste til slutt !
Flott klokke, post gjerne bilder av den på mesh - og gi meg gjerne et hint når du selger den til høsten:cool:
Ja, selgeren skjønte at han ikke kunne la være å selge til meg etter ca den syvende mailen;) Måtte som sagt få sendt den til min bror som bor ca tre timer fra selger og få han til å sende den til Norge. Tok noe lenger tid, men jeg fikk da klokken til slutt;)
Det viser seg at meshen er sånn 0,5mm for bred så her må det modifikasjoner til. Skal se hva jeg får gjort med det denne uken. Ja sender deg en PM etter sommeren en gang @westmouth ;)

Gratulerer så mye med en nydelig Legend Diver!:D

Herrefred som jeg savner min. Den hadde virkelig vært noe til sommeren..:eek:
Takk @Marius M Ja, en gull LLD nå hadde jo vært perfekt:cool:

Takk @Auto Winder

I et kort øyeblikk så jeg for meg at det var @Minuteman som pakket ut....... Endelig tenkte jeg :)

Skille.

Gratulerer @Wangensten med en flott "sommerbeater".
Nå begynner jeg å bli litt redd når du forveksler meg med @minutman @cosmu_dud, men... hehe Takk skal du ha:)

Gratulerer med flott Longines

Tusen takk @Callahan

Redigert av en moderator:
Gratulerer! Er det noe jeg angrer på er det at jeg solgte denne klokka!
Takk, @c--f Ja, virker som dette er en klokke mange har hatt, men som fort går ut igjen. Så da får jeg teste om jeg liker denne i løpet av sommermånedene.

grattis med nytt a! Nesten så jeg savner min..
Takk @Timekeeper

Kul Wangensten, kul :)
Takk for det @TomB

Gratulerer :) Og velkommen i Legendeklubben :eek:
Å ja finnes det en klubb:eek: Takk for det. Skal representre den så godt jeg kan @viz0id:D

LLD er bare utrolig flott! Gratulerer!

Tusen takk for det @Dingle

Redigert av en moderator: