Hør, hør!Her vil jeg og komme med en shoutout til alle som kjøper femti rimelige klokker og to hundre reimer; skrap sammen alt og kjøp 1. Bare 1.
(Ok. Kanskje to-tre da, men uansett
Hør, hør!Her vil jeg og komme med en shoutout til alle som kjøper femti rimelige klokker og to hundre reimer; skrap sammen alt og kjøp 1. Bare 1.
hvis 1: L.U.C.Fortsette den «uproblematiske» balansegangen mellom kjærligheten for klokker og det å bare ha en. Her illustrert;
Vis vedlegg 418104
Holdt denne posituren med glans siden 91 er det vel nå. Utrolig slitsomt og samtidig veldig givende. Får veldig stor hengivenhet som seriemonogamist til de urene jeg hatt. Nå tre år’ish inn i tredje runde med MK2(kanskje et tegn?)…
Vis vedlegg 418109
På slitne dager drømmer jeg om å dumpe den og bli gammel med det jeg ved siden av Pingu & Square GS Shock tenker er definisjonen av sanne, dokumenterte tollwatches:
Vis vedlegg 418105
Utover det, realiserer jeg tanken om egen OnlyFans(noen må jo begjære meg og??!) så er disse tre mine favoritter:
Vis vedlegg 418106
Vis vedlegg 418107
Vis vedlegg 418108
Skulle en av disse noensinne havne på min arm så lover jeg dere at de skal brukes slik alt annet jeg har brukt har blitt; 1 klokke, alltid på. Prøv det, det er en fantastisk følelse og de tåler så mye mer enn dere tror. En må nesten legge bort økonomien i dette her om man virkelig skal nyte det. Godt da vi ikke tar med oss pengene når vi dør.
Her vil jeg og komme med en shoutout til alle som kjøper femti rimelige klokker og to hundre reimer; skrap sammen alt og kjøp 1. Bare 1.
Avslutningsvis ble jeg litt emo av @Barney Ross sitt innlegg. Selv vært her i ååårevis etter hvert og mange man satte pris på forsvinner. I så måte er vel dette forumet som livet ellers.
Jeg er veldig der nå. En sånn Beitling Aerospace kunne jo fungert veldig bra.Hør, hør!
(Ok. Kanskje to-tre da, men uansett)
www.tidssonen.no
Jeg kunne gjerne ønske meg litt farge i 2025!
Vis vedlegg 388874
Vis vedlegg 388875
Vis vedlegg 388876
Gratulerer med 16613LB. Det blir ikke mer "Rolex" enn den modellen.2025 ble et rolig klokkeår.
Jeg satt i romjula og leste denne tråden og skulle til å poste at jeg savnet en 5-sifret Rolex, men glemte det.
Årets første 14-dager ble det to, men for samvittighetens skyld, så må den sorte ut
Vis vedlegg 419102
Vis vedlegg 419103
Enig. Vært en guilty pleasure i mange år, så var på tide.Gratulerer med 16613LB. Det blir ikke mer "Rolex" enn den modellen.![]()