Den store Rolex Explorer-tråden

Rett og slett en veldig bra klokke!

Exp.jpg
 
Noen som vet hvorfor denne klokken ikke har blitt solgt ennå? Overpriset? For polert?

Vurderer klokken siden jeg ønsker meg explorer 36 men nøler litt når jeg ser den har vært i markedet i en god stund.
 
Redigert:
Noen som vet hvorfor denne klokken ikke har blitt solgt ennå? Overpriset? For polert?

Vurderer klokken siden jeg ønsker meg explorer 36 men nøler litt når jeg ser den har vært i markedet i en god stund.
Aner ikke, men hvis man kan legge til 14K og få en splitter ny 36mm rett fra forhandler vet jeg hva jeg hadde gått for hvis jeg var deg. Har den selv og den er konge med morderne lenke og slikt. Aner ikke ståa på tilgjengelighet, men bør kanskje være mulig? Verdt en sjekk iaf!
 
  • Liker
Reaksjoner: Interfector