Min garasje er fylt med...

Jeg sliter så med å finne en bedre allround bil enn Panamera hybrid. Er på min tredje 971 og med et forbruk på 0,3-.0,4, god lyd, sportslighet, mye plass og generelt god kvalitet all over, er det vanskelig å velge noe annet. Spesielt med en bensinpris på 25,-+ og en pris på mellom 600’-900’.
Best of both worlds🙌🏽
Jeg er 100% enig med deg. I samme prisklasse finner heller ikke jeg noe som matcher allsidigheten og komforten til 971. Har med jevne mellomrom kikket etter noe annet siden 2018, men har altså endt opp med å beholde denne - noe som definitivt føles ganske riktig.

Eneste «problemet» med den har oppstått nå nylig. Skjermene bak (bakseteunderholdningen originalt fra Porsche) skrur seg automatisk på når bilen ikke er i bruk. Porsche Center mener det ikke finnes noen løsning på dette (lenger) og har tilbudt å kompensere med 1 år gratis PAW.

Jeg er ikke så sikker på at det er en tilfredsstillende løsning. Dersom man skal selge en dag så fungerer det nok dårlig å si til potensielle kjøpere at «…ja, også virker ikke de skjermene til baksetene forresten».

Jeg synes det er litt snodig at Porsche (i følge dette Porsche senteret) ikke har en løsning på dette.