Renault 5
Veldig godt forslag.
Denne hadde ikke vært feil.
Renault 5
Jeg er 100% enig med deg. I samme prisklasse finner heller ikke jeg noe som matcher allsidigheten og komforten til 971. Har med jevne mellomrom kikket etter noe annet siden 2018, men har altså endt opp med å beholde denne - noe som definitivt føles ganske riktig.Jeg sliter så med å finne en bedre allround bil enn Panamera hybrid. Er på min tredje 971 og med et forbruk på 0,3-.0,4, god lyd, sportslighet, mye plass og generelt god kvalitet all over, er det vanskelig å velge noe annet. Spesielt med en bensinpris på 25,-+ og en pris på mellom 600’-900’.
Best of both worlds![]()
Synes å huske deg/denne fra den.no i sin storhetstid : ). Artig at du har den enda!Det gledes til å få på skilt igjen for sesongen. Har lovet meg selv å kjøre på den en del kilometer i år. Tur til både Lærdal og Rudskogen er da booket.
Hatt den i snart 16 år og like kjekt hver vår
#manuell #sugis
Vis vedlegg 424234
Synes å huske deg/denne fra den.no i sin storhetstid : ). Artig at du har den enda!
Dette var interessant. Jeg har også skjermene bak, men de er fra Audi. Jeg kjøpte bilen uten skjermene fordi de «var borte»….. Jeg har også lagt merke til at skjermene noen ganger har lite strøm selv om de ikke har vært i bruk. Jeg trodde det var noe barna hadde fiklet på, men da skjønner jeg det er feil i pcm. Det at de tilbyr 1 år paw må jeg si er overraskende! Jeg har nemlig hatt noen andre feil på pcm i nå 2 år som de ikke klarer å fikse. Jeg har hatt bilen inne 10 ganger og krevd en kompensasjon i form av 3 år paw. Rett og slett fordi jeg ikke har hatt anledning (uten å tilby en stor rabatt) til å selge den de siste 2 år. De nekter og nå skal vi møtes i forliksrådet. Så det at de faktisk har gjort dette med andre styrker min sak veldig!! Kan du si hvilket PC? Det er PCO som er motpart på min sak.Jeg er 100% enig med deg. I samme prisklasse finner heller ikke jeg noe som matcher allsidigheten og komforten til 971. Har med jevne mellomrom kikket etter noe annet siden 2018, men har altså endt opp med å beholde denne - noe som definitivt føles ganske riktig.
Eneste «problemet» med den har oppstått nå nylig. Skjermene bak (bakseteunderholdningen originalt fra Porsche) skrur seg automatisk på når bilen ikke er i bruk. Porsche Center mener det ikke finnes noen løsning på dette (lenger) og har tilbudt å kompensere med 1 år gratis PAW.
Jeg er ikke så sikker på at det er en tilfredsstillende løsning. Dersom man skal selge en dag så fungerer det nok dårlig å si til potensielle kjøpere at «…ja, også virker ikke de skjermene til baksetene forresten».
Jeg synes det er litt snodig at Porsche (i følge dette Porsche senteret) ikke har en løsning på dette.
Det skjer lite der ja! Synd med alt av forum som havner på Facebook! Masse teit publisitet med lite nyttig info.. Og 600 som vet bedre etter ett halvår, hehe.Regner med du mener dcn.noEr innom der også nesten hver dag og myser selv om det ikke skjer noe særlig der lengre. Veldig synd da jeg liker forumoppsett mye bedre enn div. SoMe plattformer som flesteparten heller bruker om dagen. Heldigvis så er det godt med liv her samt på bimmers.no som jeg har vanket på siden oppstart i 2003.
Går mye i bilpleie om dagene med gnikk og gnukk av andres biler enn egne. Driver Unik Bilpleie på si i tillegg til dagjobben.
Men denne sesongen skal Z4en få seg en god oppstrekk lakkmessig samt få pådratt seg kilometer på både vei og bane
Første tur blir sammen med denne til Lærdal.
Vis vedlegg 424934
Savner Hexagon lys ! Kos deg med S4'n! Ned å begynne på E30'n jeg. 325i og nostalgi! Dem var jo bare en rask vanlig bruksbil en gang! Er jo rene gokartnSe der ja @Måsabjønn ! Lett å plassere med kjøleskapet og planteneVar faktisk innom tråden din tidligere i dag. Kjekt lokale du har.
Blir helt matt av både bil-, bilpleie- og visse klokkegrupper på Facebook. Gjentakende spørsmål, snikreklame av produkter og så og si kun auksjoner...
Hos meg er dagens bil en lekker S4 som skal få litt oppstrekk før ferietur nedover Europa.
Vis vedlegg 424994
Kia Rio, 7-års garanti. Familiens bil nr. 3, brukes som «skrotbil» og perfekt til øvelseskjøring med manuelt gir. Den lever på luft og lite kjærlighet, er faktisk meget imponert over kvaliteten.Er det noen her som fyller gårdsplassen sin med en 3. bil av en superbillig sort for å kunne brukes til øvelseskjøring? Hvilke billig bil med lite tull (helst ikke kjedelige og overprisete Toyota) anbefaler dere?