Klokkecafé – løst og fast om klokker

han skal få pluss i margen for redeligheten over uredelige penger :ROFLMAO:
Holdt på å dø av latter da jeg hadde denne dialogen.

Men litt dypere undertone, som ikke er så morro, og poengterer poenget med AML-arbeid (og akkurat da jobbet jeg bl.a. med å innføre nye KYC-rutiner i nytt og lite advokatfirma): Det som ikke fremgår av faksimilen er at han sa han var russer som bodde i Sverige. Dette var oktober 22. Tipper dette handler om krigsfinansiering ved å få EUR-lagre til valide kontoer via gull-Rolex-handler.

• Trist
Reaksjoner: Pollux
Ja, jeg synes det egentlig er litt overraskende, men jeg liker det veldig godt.
Gøy at Radium får et større utstillingsvindu. Men må man belage seg på ventelister fremover? :unsure: :eek:

( ;);) )

Overraskende?
Nei egentlig ikke. Bjerke trenger et bredere utvalg av «rimeligere» klokker.
Ved mine siste besøk der, så har det vært urovekkende få kunder i butikkene deres. Så en revitalisering med klokker som folk flest har råd til synes som en god strategi. Fortis spretter nok champisen, men hva Bjerke kan tilby av merverdi til Radium - det er jeg mer i tvil om.

Har ikke litt av sjarmen med Radium vært, som har bygget sin tilhengerskare, ved å lage en litt kult aktig menighet som har vokst jevnt og trutt uten tradisjonell markedsføring - litt som det tidligere var med Paneristiene?
Som kunde i Norge og kunne (tidligere?) kjøpe rett fra produsenten og stikke innom denne på Tveita i Oslo, blir kanskje nå heller kanalisert til Bjerke - eller? I så tilfelle tror jeg Radium vil tape salg i Norge og ende opp med kun å gi bort en stor del av sin fortjeneste fra sine salg i Norge til Bjerke.

• Liker
Reaksjoner: Genta og Maschinen