Det første alternativet.Kan jeg spørre hvordan denne kom til å bli? Var det MJK som kontaktet Panerai eller omvendt?
Det første alternativet.Kan jeg spørre hvordan denne kom til å bli? Var det MJK som kontaktet Panerai eller omvendt?
Det første alternativet.
smukkLigger en til salgs på Finn nå
165k
![]()
Panerai PAM01213 Marinejegerkomanndoen | FINN-torget
Original og unik mulighet!Panerai PAM01213 Marinejegerkomanndoen laget for den Norske marinejegerkomanndoen og kun i 85 eksemplarerDette er nr --/85Ref er PAM01www.finn.no
Om du selv ikke har noe med MJK å gjøre, blir vel dette som «wearing fake colors», ref. HA og andre mc klubber.Ligger en til salgs på Finn nå
165k
![]()
Panerai PAM01213 Marinejegerkomanndoen | FINN-torget
Original og unik mulighet!Panerai PAM01213 Marinejegerkomanndoen laget for den Norske marinejegerkomanndoen og kun i 85 eksemplarerDette er nr --/85Ref er PAM01www.finn.no
Tja, er vel få som kan bære ur som har militær tilknytning om man skal tenke på den måten. Eller Comex for den del. Er vel få som er dyphavsdykkere idag.Om du selv ikke har noe med MJK å gjøre, blir vel dette som «wearing fake colors», ref. HA og andre mc klubber.
ja men - hvis jeg arver en slik klokke fra min marinedykkerfar - hva skal jeg gjøre daOm du selv ikke har noe med MJK å gjøre, blir vel dette som «wearing fake colors», ref. HA og andre mc klubber.
Om din far hadde etterlatt deg en «master ring» fra feks. NTNU, ville du da brukt denne, selv om du selv aldri har tatt noen grad der? Litt samme sak eller?ja men - hvis jeg arver en slik klokke fra min marinedykkerfar - hva skal jeg gjøre da![]()
Det er mulig du har rett . Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe en MJK Panerai da jeg ikke føler denne er beregnet på meg, samtidig så har jeg en Heuer Luftforsvaret....Tja, er vel få som kan bære ur som har militær tilknytning om man skal tenke på den måten. Eller Comex for den del. Er vel få som er dyphavsdykkere idag.
Er den til salgs, er det fair game.
riktignok var min far både sivilingeniør, dykker, pilot mm, men en slik patetisk ring ville han aldri vært bekjent av, og noe han selv hadde slengt i havet - sammen med gifteringene fra sine ekskoner.Om din far hadde etterlatt deg en «master ring» fra feks. NTNU, ville du da brukt denne, selv om du selv aldri har tatt noen grad der? Litt samme sak eller?
Om det var en signetring, som arvegods, såklart jeg hadde brukt den.Om din far hadde etterlatt deg en «master ring» fra feks. NTNU, ville du da brukt denne, selv om du selv aldri har tatt noen grad der? Litt samme sak eller?