Speedy-Pro er ingen "in your face" klokke og har ingen spesiell "whoa factor" heller.Speedmasteren har ikke slått like hardt an som det jeg trodde den skulle. Hvordan har opplevelsen til dere andre vært med tanke på hvor lang tid det tok før den virkelig ble fast i samlingen?
Jeg har en lærrem jeg ønsker å teste, kanskje det er det som trengs. Noen som har tips til hva som er «bankers» rem på svart speedy?![]()
Du må se på den som en verktøyklokke som (i motsetning til de fleste) passer til alt og alle anledninger.
Det vet jeg etter mange år med min(omtrent 14) for den har vært med meg på mange vinter og sommer fjellturer, på grove fester og finere anledninger.
Nato, tropic, mesh, lenke, lær... i de fleste farger og former, Speedmaster passer alt og den følger deg overalt, uten å bli "flashy".
Speedmasteren er også din eventyrklokke på alle måter, så lenge du bruker den ikke for dykking.
Omega gir klokken for 50m, men min ble testet til 100m etter service uten problem.
Jeg har aldri badet men min Speedy, og det er også mest fordi jeg har klokker som pusjer fra 200, 300, 700, 1000, 3000 og 6000m.
Da har jeg godt valg om jeg går under vannet.
Ingen klokke ble såpass testet som din Speedmaster Professional og det sier noe når det gjelder hvor mye juling klokken kan ta, og fortsette å bli fungerende.
Det har jeg også testet

Jeg så problemet når jeg åpnet klokken: "hammeren" (1728) var ut av sporet sitt, hvor den sitter nær rubinene.

Da var det bare å dytte hammeren nede på plass med et tannpirk, og vips...alt var som før igjen.
Det var nok i 2012 tror jeg og siden det, har jeg aldri opplevd problem med beistet