Nei men å pushe vekk huden fra neglene ser ut som disse har nettopp vokst seg frem under fullmånenNoen som vet hvilken klokke dette er?
Her demonstreres kompetanse på uventede områderNei men å pushe vekk huden fra neglene ser ut som disse har nettopp vokst seg frem under fullmånen![]()
Jeg identifiserer den som grell.
Ikke bra.Grønn Sub på Marius Hermansen i Fearnley. Selv om jeg personlig liker å lufte dressklokken til dress og slips syntes jeg dette funker!
Vis vedlegg 401062
Jeg ville ikke brukt det i finere anledninger. Skal i konfirmasjon i helgen og ville ikke funnet på å bruke dykkerklokke. Men sportsur i stål er blitt en del av business-uniformen «hverdagsdress» - moten er i utvikling.Ikke bra.
Sånn blir gjerne når folk har behov for å flashe rikdom og suksess. Dress og sub passer vel omtrent like godt som hummer og kanariSom BGO sikter til. Jobber man i dress hver dag er det veldig vanlig å ty til annet enn dress-ur. Fins vel knapt andre steder med flere subs og gmt’s enn i finanshusene/shippinghusene
Kanskje det er det, eller kanskje ikke.Kanskje greia egentlig er at det er observatøren som klokkespotter som har et problem, snarere enn bæreren av klokken?