Lampetråden

En liten oppgradering
image1.jpeg
image0.jpeg
 
Skal kjøpe 3 stk Secto 4201 Small taklampe Ø25 - hvit.

6 ukers leveringstid og ingen tilbud.
Noen som kan hjelpe med å tipse om butikk med varer på lager - og gjerne 20% rabatt som så ofte kommer på slike produkter?

Og enda viktigere: noen som har en elektriker som leverer høy kvalitet å anbefale (Oslo). Tar av seg skoene på vei inn, måler nøyaktige avstander/sentrerer der senter er, setter ikke fra seg fingermerker i tak eller på lamper, finner løsninger som ikke ødelegger skjørt tak, anbefaler og informerer om ulike løsninger, kobler til så dimmer fungerer, etc…

1698417352262.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken
Og enda viktigere: noen som har en elektriker som leverer høy kvalitet å anbefale (Oslo). Tar av seg skoene på vei inn, måler nøyaktige avstander/sentrerer der senter er, setter ikke fra seg fingermerker i tak eller på lamper, finner løsninger som ikke ødelegger skjørt tak, anbefaler og informerer om ulike løsninger, kobler til så dimmer fungerer, etc…

Hmmm. Leter du etter en butikk som lagerfører alle Rolex og gir 30% rabatt også?
 
Hmmm. Leter du etter en butikk som lagerfører alle Rolex og gir 30% rabatt også?
Nei takk, trenger ingen Rolex. Trenger lamper!

Den bransjen er som Princess og Kid-bransjen (nå hva den heter?). Det er umulig å ikke bli utsatt for kampanjer, oftest et par dager etter du har handlet lameller, gardiner og sengetøy for mange sure tusenlapper.
 
Nei takk, trenger ingen Rolex. Trenger lamper!

Den bransjen er som Princess og Kid-bransjen (nå hva den heter?). Det er umulig å ikke bli utsatt for kampanjer, oftest et par dager etter du har handlet lameller, gardiner og sengetøy for mange sure tusenlapper.
Pst. Tror poenget var at den elektrikeren du søker, ikke finnes.. :LOL: :geek:
 
  • Haha
Reaksjoner: Genta
Queen Titania tar lite utsikt, med inntil 2x205 W gir den mye lys, og du kan skifte farge etter humør og årstid.
https://www.luceplan.com/products/queen-titania-suspension

Vis vedlegg 311644
Er det en vanlig Titania eller en Queen du har? Jeg spør fordi jeg håper på å snart flytte inn i nytt hus, og selv om det er spotter i taket kunne jeg tenkt meg noe stiligere over spisebordet, som står ved noen store vinduer ut mot veien. Jeg har vært betatt av Titania en stund og kunne godt tenkt meg en, men vet ikke om jeg skal gå for den alminnelige eller den store modellen, til dels for at den skal kunne gi stemningslys i hele rommet, til dels for at folk som går langs veien skal se hvor fet lampe jeg har.
Hvor stor oppleves den? Hvor stort område lyser den opp hos deg?
Jeg kan finne frem mål og bilder av rommet jeg har tenkt å ha den i til uka.
 
Er det en vanlig Titania eller en Queen du har? Jeg spør fordi jeg håper på å snart flytte inn i nytt hus, og selv om det er spotter i taket kunne jeg tenkt meg noe stiligere over spisebordet, som står ved noen store vinduer ut mot veien. Jeg har vært betatt av Titania en stund og kunne godt tenkt meg en, men vet ikke om jeg skal gå for den alminnelige eller den store modellen, til dels for at den skal kunne gi stemningslys i hele rommet, til dels for at folk som går langs veien skal se hvor fet lampe jeg har.
Hvor stor oppleves den? Hvor stort område lyser den opp hos deg?
Jeg kan finne frem mål og bilder av rommet jeg har tenkt å ha den i til uka.
Vi har den vanlige, og er stadig fornøyd etter 20 år. Bildet av den lilla er tatt fra nettet og skal være en Queen. Queen er vel dobbelt så stor, og med to lyskilder, og hadde vi hatt vi hatt større takhøyde, hadde jeg nok gått for den. Den oppleves ikke så stor, og henger over et spisebord i den enden av stua hvor den lyser opp kanskje 15 kvadrat.
Luceplan Titania i vår-/påskemodus.
Vis vedlegg 190534
Vis vedlegg 190533
 
Pst. Tror poenget var at den elektrikeren du søker, ikke finnes.. :LOL: :geek:
Haha! Jeg slo markedet! Fikk rabatt på lampene og fant en elektriker som:
- kom som avtalt, nå rett før jul
- tok av seg på bena, uoppfordret
- spurte etter støvsuger
- borra ikke i taket før vi var helt sikre på plassering
- han holdt lamper i ulike høyder til krampa tok han og kona var happy
- spurte om pærene skulle dimmes
- venta på konas beslutninger, sågar spøkte med henne om hennes krav

Så det så!
Bevis:
IMG_5424.jpeg

Og nei, dere får ikke kontaktinformasjon! Da gir jeg heller fra meg køplassen hos Bjerke;)
 
Haha! Jeg slo markedet! Fikk rabatt på lampene og fant en elektriker som:
- kom som avtalt, nå rett før jul
- tok av seg på bena, uoppfordret
- spurte etter støvsuger
- borra ikke i taket før vi var helt sikre på plassering
- han holdt lamper i ulike høyder til krampa tok han og kona var happy
- spurte om pærene skulle dimmes
- venta på konas beslutninger, sågar spøkte med henne om hennes krav

Så det så!
Bevis:
Vis vedlegg 355311
Og nei, dere får ikke kontaktinformasjon! Da gir jeg heller fra meg køplassen hos Bjerke;)
Fagmann uten vernesko? Hm.... jeg tror du skrøner for å gjøre oss sjalu!!
 
  • Haha
Reaksjoner: Genta