Siste aktivitet for SGG

  • S
    SGG reagerte på innlegget til Ckirkemo i Zenith-tråden. Liker Liker
    Fikk min først Zenith i dag. Har vurdert denne modellen i mange år. Endelig fant en veien til meg :D
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Hammerfjord i Humortråden. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Gin i Humortråden. Haha Haha
    Facebook spør meg om jeg vil vurdere denne oversettelsen :ROFLMAO:
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Grendel i Humortråden. Liker Liker
    Hvorfor være inne når alt håp er ute? 8- )
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Heftos i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Altså, la meg utdype denne litt. Sommeren for tre år siden ble jeg dårlig mens jeg var med familien på ferie i Frankrike. Jeg skjønte...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Rovers i Cartier-tråden. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Leon i Den store Rolex Explorer-tråden. Elsker Elsker
    Poster både her og på dagens klokke, men tillater meg å være litt mer filosofisk her.. ⏳Det er jo tross alt Explorer tråden. For 1 år...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Heftos i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    To av sommerklokkene er fortsatt på spa, men blir en kombinasjon av disse (BPene håper jeg å få dykket med ila sommeren):
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Audemars Piguet-tråden. Liker Liker
    NWA💚 Audemars Piguet Royal Oak 15510ST med khaki grønn skive🌟
  • S
    Jeg kan ikke tenke noen bedre måte å bruke litt av arven på enn en klokke. Da kommer hun jo fram i minnet hver gang du tar den på. At du...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til OddE i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Haha Haha
    Kaffefiltre i størrelse 2. Hva i huleste er hensikten med et slikt tulleprodukt? Jaja. Kanskje jeg kan bruke dem til å tenne opp i...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til crown guard i En rømt kjenning av politiet endelig bak skuddsikkert glass.. Liker Liker
    Det var en gang en Speedmaster. Den kjøpte jeg da jeg var 17 om jeg ikke husker helt feil. For 16k? 18k? Solgt da jeg var 19åring...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Hammerfjord i Don't speak. Liker Liker
  • S
    SGG reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Ja, syntes dette er en av Blancpains mest vellykkede modeller. Og kjekt med noe annet enn bare Fifty Fathoms. Villeret-serien (som kan...
  • S
    SGG reagerte på innlegget til uret i Patek Philippe-tråden. Liker Liker