Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Produsenter som bruker for og etternavn som merkenavn. "Kjell Olsen" på urskiven er ikke særlig kult.
 
Produsenter som bruker for og etternavn som merkenavn. "Kjell Olsen" på urskiven er ikke særlig kult.

Tilbøyelig til å være enig, men hvorfor er egentlig to etternavn greit? Patek Philippe? Grubel Forsey? Bell & Ross? ...Olsen & Hansen på skiva hadde kanskje ikke vært så kult det heller når jeg tenker etter.

Men jeg synes: Vianney Halter funker:


Diapo_Classic.gif


(Argh! Der fant jeg en til salgs mens jeg googlet etter bilder)
 
Er det bare meg.. eller er fleste Breitling klokker glorete!?
feks:
Breitling-Chronomat-Windrider-Watches.jpg

breitling_chronomat_evolution_.jpg

ugg! :S
 
Klokkerelatert:

Lugsene til IWC Aquatimer og Ingeniuer

Lenken til Omega seamaster 300m diver modellene

Two tone generellt, særlig på Breitling

Romertall på skiven

Klokker under 40mm
 
Jeg liker ikke å være en hel dag på jobb når jeg veit det ligger en klokke til meg på posten! =/
 
Jeg liker ikke Omega. (finnes et par unntak, men de veier ikke opp for de jeg ikke liker)
 
Som Omegaentusiast må jeg på en måte si meg enig. De har en haug med utrolig stygge modeller. Men jeg fokuserer bare på de fine :)
 
Jeg har hatt tre Aquatimere i min "klokkeepoke". Og hver gang savnet jeg muligheten for nato eller andre aftermarket remmer... Foruten den aldeles nydelige vintage utgaven til Minuteman, synes jeg det er litt kjipt å ikke ha mulighet for bytte remmer på disse modellene.. Lenken til Ingeniuer er helt rå, men savner muligheten for bytte av remmer. Synes IWC burde lage de med 22mm lugs...
 
Liker nå virkligen ikke;

klokker i gult gull
klokker i hvitt gull
Pushers/krone i gummi
Breitling
Hollywood brands
Rosa alligator
Harry Winston
Romain Jerome Titanic DNA

Waldorf_and_Statler_2.JPG
 
Liker ikke dritings folk i stygge gensere - hva er greia med oransje og blå trøyer med reklame for en bank eller noe sånt på? Hva er forresten greia med røde klær med SKB eller noe sånt på? Nytt merke?

Tror forresten jeg så adio bli nektet på Soliis men jeg kan ta feil.