Dagens klokke

041111-3.jpg


8 måneders ventetid er over..

Girard-Perregaux ww.tc FTC (Financial Time Control).

Viser dato, stoppeklokke og verdenstid med visning av åpningstider til 4 av verdens børser :) Alt drevet av et nydelig in-house GP033C0 urverk med Dubois-Depraz chronograph-modul.
 
Det er sant, men jeg har laget en vri:
Min kone er fortsatt hoderystende til min klokkemani, men hun har nå faktisk akseptert at jeg kjøper en Rolex fra fødselsåret til hvert av barna våre som de skal få i 18 årsgave... Herved ligger det Rolexer i dvale de neste 12, 15 og 17 årene.... galskap oh yeah...

Liker tanken bak det, men jeg synes du skal bruke klokkene selv i stedet for å legge de i dvale.

Bruksmerker gir klokken personlighet, spesielt når det er "dine" bruksmerker. IMHO.

Uansett et herlig initiativ, tenk og pakke opp en Rolex på 18-års dagen..:)
 
Liker tanken bak det, men jeg synes du skal bruke klokkene selv i stedet for å legge de i dvale.

Bruksmerker gir klokken personlighet, spesielt når det er "dine" bruksmerker. IMHO.

Uansett et herlig initiativ, tenk og pakke opp en Rolex på 18-års dagen..:)

Er litt uenig med deg her. Jeg tror den jevne 18-åring setter mer pris på å få en strøken klokke, enn en klokke som pappa har slitt ut lenken på og laget hakk i.

JMHO :)
 
Er litt uenig med deg her. Jeg tror den jevne 18-åring setter mer pris på å få en strøken klokke, enn en klokke som pappa har slitt ut lenken på og laget hakk i.

JMHO :)

Mens jeg har en mistanke om at den gjevne 20-30 åring ville sette pris på en klokke pappa brukte først også en selv overtok. Jeg hadde hvertfall likt symoblikken i det.

Og ser ikke vekk fra at det vil gjelde for de mer reflekterte 18-åringer også.
 
Speedmaster i aksjon. Ikke alle dager er fylt med glamorøse oppdrag for NASA.... :(

IMAG0665.jpg
 
Gratulerer så mye Juice! Må være fint å ha den tilbake! Du plikter å møte opp på neste GTG med den på armen.
 
Dagens er igjen tatt med verdens mest rævva mobilkamera. Enda godt ny telefon er bestilt.

En klokke jeg ikke har brukt på mange måneder. Utrolig understated ur.
For de som ikke har handlet Rolex enda, og som mangler budsjettet til en Sub; Datejust 1601 er en vinner.
Beklager latterlig dårlig bilde..

384263_10150443473345733_663175732_10662728_1984031463_n.jpg