Basert på antall tomme plasser kommer det snart til å bli en dyr koffert
Tjæææ. Den brukte lang tid på å komme, og hadde en del flere ur da den ble bestilt. Nå derimot tror jeg at jeg har landet på en samling jeg selv liker og føler er "godt nok" bare jeg får ordnet pandaen, samt får en grå damasko beater i hus. også kunne jeg tenkt meg en "Jaktklokke" også.

Muligens noe Grønt/gull.
Har sett på Traska sin 36mm Summiteer
Da ser samlingen slik ut.
Daily (Submariner TT)
Daily chrono (Speedmaster pro)
Turklokka/sommerklokka (Tudor BB pro)
Seiko diver (Original willard)
Seiko Dressur (King seiko 44ks)
Seiko Crazy chrono (6139 Pogue)
Seiko Casual chrono (6138 Panda)
Beater (Damasko ds30 grå)
Offshorebeater (Helson shark diver bronze)
Jaktklokka (Traska Summiteer 36)
10 stykk, og strekt planen min om å holde meg på ca 300 papp i samlinga, men det får gå.