Watches and Wonders 2026

En av de beste i år, både funksjonsmessig og mekanisk, synes jeg var denne kronografen fra PF, som ikke ser ut som en kronograf når den ikke brukes...helt genialt.

Rectangle-1-1-1600x1575.png

patek-philippe-ww2026-tidssonen-2.jpg

Var hos Patek, plukket meg ut noen favoritter.

Har vel aldri brukt så mye tid på Instagram og YouTube under en klokkemesse som jeg har brukt denne uken. Totalt sett mener jeg det har vært ett meget sterkt W&W med mange flotte lanseringer. Jeg gleder meg til nyhetene kommer på plass i butikkene så det kan prøves å testes på eget håndledd.

Jeg har notert flere klokker på ønskelisten, hvor de to klokkene under troner øverst. Ja takk x 2 🤩

Vacheron Constantin Overseas Dual Time Cardinal Points:

vacheron-constantin-overseas-dual-time-cardinal-points-featured-image-2.jpg

Jaeger-LeCoultre Master Control Chronometre Date Power Reserve:

Jaeger-LeCoultre-Master-Control-Chronometre-Power-Reserve-Date-2.jpg

Bilder hentet fra Time+Tide og Oracle Time.

Har vel aldri brukt så mye tid på Instagram og YouTube under en klokkemesse som jeg har brukt denne uken. Totalt sett mener jeg det har vært ett meget sterkt W&W med mange flotte lanseringer. Jeg gleder meg til nyhetene kommer på plass i butikkene så det kan prøves å testes på eget håndledd.

Jeg har notert flere klokker på ønskelisten, hvor de to klokkene under troner øverst. Ja takk x 2 🤩

Vacheron Constantin Overseas Dual Time Cardinal Points:

Vis vedlegg 426434

Jaeger-LeCoultre Master Control Chronometre Date Power Reserve:

Vis vedlegg 426435

Bilder hentet fra Time+Tide og Oracle Time.
jeg deler din entusiasme og har også kommet over flere klokkekandidater som jeg ønsker meg - det er noen år siden sist! en oppmuntrende uke 🙂

@gulenissen Hepp!
Fikk du håndtert Chopard sin 1860 med blå skive samtidig som du så på den nye XPS?
Fått gjort deg noe betraktninger om 1860-varianten?

1860 er virkelig nydelig, men 36 mm blir litt for lite for mitt håndledd. Skiven er uten tvil mer gjennomført enn på XPS-varianten, men når prisen nærmer seg det dobbelte av MSRP, fremstår XPS som et mer attraktivt valg for meg. Skal se om jeg finner noen bilder.

• Liker
Reaksjoner: Koonig
1860 er virkelig nydelig, men 36 mm blir litt for lite for mitt håndledd. Skiven er uten tvil mer gjennomført enn på XPS-varianten, men når prisen nærmer seg det dobbelte av MSRP, fremstår XPS som et mer attraktivt valg for meg. Skal se om jeg finner noen bilder.
Har kommet fram til samme konklusjon som deg på prisen mellom de to, og har således flikket over en email til Thune om XPS'. har dog ikke noe forventninger om positivt svar på den mailen.
Litt usikker på de 40mm men er vant med Explorer 39mm så tror ikke det skulle by på problemer. Men bare sånn at jeg har et større vurderingsgrunnlag, hvor langt rundt håndleddet er det til deg? 😅

Har kommet fram til samme konklusjon som deg på prisen mellom de to, og har således flikket over en email til Thune om XPS'. har dog ikke noe forventninger om positivt svar på den mailen.
Litt usikker på de 40mm men er vant med Explorer 39mm så tror ikke det skulle by på problemer. Men bare sånn at jeg har et større vurderingsgrunnlag, hvor langt rundt håndleddet er det til deg? 😅

Får man kjøpt Chopard L.U.C hos Thune nå?

Hold oss gjerne oppdatert! Har fisket litt rundt dette med Thune flere ganger selv.
De selger ikke LUC. Noe som er utrolig teit. LUC er bare en modellserie i Chopardkatalogen, at Chopardforhandlere ikke en gang får være behjelpelig ifm LUC fremstår helt ute på tur. Jeg selv ønsker kjøp av LUC via dem.

De selger ikke LUC. Noe som er utrolig teit. LUC er bare en modellserie i Chopardkatalogen, at Chopardforhandlere ikke en gang får være behjelpelig ifm LUC fremstår helt ute på tur. Jeg selv ønsker kjøp av LUC via dem.
Så da er det bare plasser som er definert som boutiqe som får selge L.U.C.?