speedieThomas
Støttemedlem
Siden lenkens ledd er såpass flate, og ikke konvekse, så er min erfaring at riper praktisk talt ikke synes så godt. Det som dog overrasker mest positivt, er at spennen sin relativt store krummede blankpolerte overflate på midten, er såpass lite ripete. Har børstede spenner som ser j@vligere ut på samme tid, for å si det slik. Er ikke noe fan ac PCL på e.g. Rolex, men på lenken til nye PO, så fremstår de polerte midtleddene mindre fremtredende, da de børstede delene reflekterer mye lys de også. Så, det kan trolig være en bidragsfaktor til at lenken fortsatt fremstår "som ny".@Loevhagen hvordan ser de polerte delene av lenka ut etter et par måneders bruk? Jeg så for meg at det blir mye riper fort. Men det er kanskje ikke noe verre enn på en rolexlenke med pcl?
Aldeles nydelig samling! Det er lett å få en favoritt, helt til man ser en av de andre fargekombinasjonene. De er utrolig flotte alle tre. Rett og slett.Da er man klar for OWG mars.
![]()
OWG er i gang, så da blir det trolig noen bilder av den oransje PO'n i denne tråden - hvis jeg holder ut med kun den ene PO'n på armen. Starten er lett, da. Dag 1 av 31:
![]()