Fin bil. Grattis!Første møtet med Freyja (bilen har fått navn må vite) i dag:
Vis vedlegg 418421
Vis vedlegg 418422
Vis vedlegg 418424
Vis vedlegg 418425
Jeg har tatt noen dristige valg med denne bilen, men farge, felger og interiør ble absolutt helt perfekt for meg. 10 av 10.
Fikk ikke kjørt den da den står på sommerdekk og ikke hadde fått teknisk klargjøring ennå, men fikk startet den og lyden i kupeen er skikkelig motorsport
Nå skal den få PPF og vinterhjul (315, 30, 21 på bakhjulene) og kanskje stå i utstillingen en liten periode hos Porsche før den kommer hjem. Så, da kan bare snøen smelte…![]()
E60 er den beste bilen vi har eid. Riktignok en ikke så veldig utstyrt 520 bensin, men kjøpte pent brukt og hadde den i over 9 år og ca 150.000 km. Bortsett fra oljeskift, dekk og spylervæske, så ble den påkostet +/- kr.10.000,- på 9 årGratulerer med ny bil Heftos
Bytta forresten likt i en 10 år gamlere bil enn min varebil på mandag! Ble lei av å sitte som i en trang traktor 25000 km i året! Så valgte en 2009 modell 520d! 143000 km på telleren, og ingen ulyder! Mest behagelige bilen jeg har hatt på 15 år! Comfort seter og varme i ratt.Liker ikke å ha billån, så venter litt til med el bil!
Vis vedlegg 418448Vis vedlegg 418449
Planer foreløpig er 20;timer maskin polering for å fjerne alle vaskeriper !
Sote/tone ruter!
Sorte lister/chrome delete!
Litt carbon detaljer innvendig og litt mere farge innvendig. Allerede bestilt.
Vis vedlegg 418450Vis vedlegg 418451
Har vært med å polere/coating på+150 nye biler siste året! Og alikevel gir sånne prosjekter mye større glede ! Untatt når det dukker opp biler av Heftos kaliber![]()
Høres bra ut! Jeg har alltid likt BMW, Men har for det meste blitt Toyota og Ford! Er bare det at nå må en gi alt for mye for en kjedelig Avensis med alltid tett diesel partikkelfilterE60 er den beste bilen vi har eid. Riktignok en ikke så veldig utstyrt 520 bensin, men kjøpte pent brukt og hadde den i over 9 år og ca 150.000 km. Bortsett fra oljeskift, dekk og spylervæske, så ble den påkostet +/- kr.10.000,- på 9 år![]()
Første møtet med Freyja (bilen har fått navn må vite) i dag:
Jeg har tatt noen dristige valg med denne bilen, men farge, felger og interiør ble absolutt helt perfekt for meg. 10 av 10.
Fikk ikke kjørt den da den står på sommerdekk og ikke hadde fått teknisk klargjøring ennå, men fikk startet den og lyden i kupeen er skikkelig motorsport
Nå skal den få PPF og vinterhjul (315, 30, 21 på bakhjulene) og kanskje stå i utstillingen en liten periode hos Porsche før den kommer hjem. Så, da kan bare snøen smelte…![]()
Korrekt! Absolutt ALT han gjør er kult.Apropos Simon Kidston: Han har en helt glimrende kanal på YouTube (Kidston Productions) med latterlige gode videoer. Det går i mye eldre saker (Ferrari 250 gto, Testa Rossa (den fra 50-tallet) og den ekstremt kule Lamborghini Miura SVJ), for å nevne noen. Trykk på avspillingsknappen og skru opp volumet![]()