Og i konkurransen "Verdens styggeste umodifiserte klokke" har vi nå følgende bidrag

ja det finnes definitivt mye stygt der ute .... noen liker datteren og noen liker moren ;) (og noen begge :eek:),også har man de som feks. er nekrofil så man vel bare må si har jævla dårlig og i overkant spesiell smak :eek: sistnevnte er vel forresten ulovlig og det burde tydeligvis en del klokkesmak også være :mrgreen::D
 
vet iallefall hvor meyers får inspirasjonen sin fra...

61_-1255939178.jpg


78371890.jpg
 
Dette er ikke verdens styggeste klokke, men det er kanskje en av de trasigste designvalgene gjort av et merke som faktisk er respektabelt. De har droppet en subdial for å få plass til logo/daydate, resultatet er en kronograf som ikke måler minutter... Noen merker, bl.a. Omega kjører 2 subdials på noen kronografer, men da har de 2 visere på den ene subdialen.

hamilton-below-zero-closeup-dial2.jpg

Hamilton Khaki Below Zero.
 
WGCCB.jpg


Kontroversielt kanskje..
Det er nemlig litt av en konstruksjon bak denne klokka, men grøss så stygg den er. Se den vorta som viser minuttene.
 
WGCCB.jpg


Kontroversielt kanskje..
Det er nemlig litt av en konstruksjon bak denne klokka, men grøss så stygg den er. Se den vorta som viser minuttene.

Den klokka er kul en gang i timen, sykt kult å se på skiva når den skifter time.
 
joda.. lekker mekanikk. en gang i timen. men stygg ellers. og en annen ting er at jeg ikke kan fatte at den ikke er mer nøyaktig. jeg mener hvordan tallbrikkene passer sammen. vanskelig å forklare, men se videoen her. siste sekunda:
[video=youtube;eJfWya9bPyU]http://www.youtube.com/watch?v=eJfWya9bPyU[/video]
 
En gang i tiden var Rado noe av det tøffeste som fantes. Diastar var store for sin tid, enormt solide med tungsten blandet i stålet, og satte standarden for klokkedesign langt utpå syttitallet. Så begynte de med keramikkk...

Men jeg kunne gjerne hatt en slik som "Dagens klokke"
Rado%2Bcirca%2B1969%2B-%2BWhen%2Byou%2Bbuy%2Ba%2Bmans%2Bwatch%2Bbuy%2Ba%2Bmans%2Bwatch.jpg
-Har denne "mannen" satt på seg klokken opp-ned?
 
Den her har jeg sett live flere ganger i Oslo, både på jenter og gutter. Skjønner ingenting av det...må si det er påfallende hvor dårlige klesdesignere er på klokkedesign.

Kelner klokka som jeg kaller den! Mange i serveringsbransjen som har den der gitt;)