Barbour - hvilken modell?

740,- for voksing er bra.
Jeg har ikke gjort det selv på 20 år, men husker det som 3 timer med blodslit og et helvetes klin. Nesten verdt 740,- for å slippe klinet alene.

• Liker
Reaksjoner: Costanza76
Dere må jo ha gjort noe feil her.

Re-vokse en jakke er ikke et blodslit, men en enkel jobb som tar under en time. Trikset er og forhåndsvarme jakken og å få voksen myk, men ikke rennende, denne påføres så tynt over hele jakken med en bit av en svamp.
Når ferdig så blås over hele jakken med en hårføner eller en varmepistol (på laveste trinn). Heng jakken på et ikke for varmt sted i minst 3 dager, så er den klar.

Dette er noe alle får til, på lik linje som å pusse sine sko, eller selv bytte hjul på bilen ;)

Dere må jo ha gjort noe feil her.
Ja, det er jeg helt åpen for.
Trikset er og forhåndsvarme jakken
Ah, ha. Men hvordan gjør du det? Legger'n i stekeovnen?

Vet at Barbour bruker oppvarmet bord og når jeg tenker meg om kunne jeg jo skrudd baderomsgulvet på full spiker og gjort det der. Med risiko for voks utover naturstein og fuger, selvfølgelig.

Ja, det er jeg helt åpen for.

Ah, ha. Men hvordan gjør du det? Legger'n i stekeovnen?

Vet at Barbour bruker oppvarmet bord og når jeg tenker meg om kunne jeg jo skrudd baderomsgulvet på full spiker og gjort det der. Med risiko for voks utover naturstein og fuger, selvfølgelig.
Selv så blåser jeg bare varmluft over jakken med en varmepistol (på lavest effekt) jevnlig, når jeg holder på.

• Liker
Reaksjoner: Ivar