Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Et spørsmål angående datobytte på GMT.
Min bytter dato 00:05:17. Er dette ”normalt”? Trodde det skjedde i nærheten av 00:00…

Hva er andres erfaringer med dette, når endres deres dato?
Tror også min Explorer II siste generasjon gjør det samme. Altså noen minutter over. Suben er spot on 00:00

• Liker
Reaksjoner: lobergen
Jeg må ha suben på service og bruker Bjerke i Oslo. Noen som vet om den bare kan droppes av eller må det bookes time? Leveres den i i Rolexboutiquen eller på Bjerkehuset? Ble ikke helt klok på nettsiden...

Jeg må ha suben på service og bruker Bjerke i Oslo. Noen som vet om den bare kan droppes av eller må det bookes time? Leveres den i i Rolexboutiquen eller på Bjerkehuset? Ble ikke helt klok på nettsiden...
Jeg leverte en Rolex til service forrige uke. Ja, måtte booke tid og innlevering var i Rolexboutiquen.

• Liker
Reaksjoner: Thorvald og holmby
IMG_5741.jpeg

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Sciarra og kire
Hvordan fungerer Bjerke Vintage for eldre modeller nå som de opererer med Rolex Certified Pre-Owned? Tar de fortsatt inn klokker? Må kundene som ønsker å selge først betale for en service i Sveits?

Hvordan fungerer Bjerke Vintage for eldre modeller nå som de opererer med Rolex Certified Pre-Owned? Tar de fortsatt inn klokker? Må kundene som ønsker å selge først betale for en service i Sveits?

Vet ikke med service, men for rolex pre owned så kjøper Bjerke klokken direkte fra deg i alle fall

• Liker
Reaksjoner: lobergen
Nå var det visst Rolex' tur til å be om audiens ;)

Fikk ikke Trump en Rolex DD "President" av Rolex da han ble president sist (uten at jeg vet noe om hans tidligere 'kjøpshistorikk'? Han fikk kanskje en ny da han ble for andre gang? Er dette takken?

8

Fikk ikke Trump en Rolex DD "President" av Rolex da han ble president sist (uten at jeg vet noe om hans tidligere 'kjøpshistorikk'? Han fikk kanskje en ny da han ble for andre gang? Er dette takken?

8
Helt bakvendt å gi han klokker, da får han jo ikke kjent på egen skatt, bør betale selv ja!

Målet til Donald er å selge egne gyselige klokker, produsert i USA, altså attpåtil en utakknemlig mottaker av en flott klokke.

For øvrig drøyt at Rolex gidder å la seg bruke til politikk på den måten.

Helt bakvendt å gi han klokker, da får han jo ikke kjent på egen skatt, bør betale selv ja!

Målet til Donald er å selge egne gyselige klokker, produsert i USA, altså attpåtil en utakknemlig mottaker av en flott klokke.

For øvrig drøyt at Rolex gidder å la seg bruke til politikk på den måten.
Alle big tech selskap CEO-ene (Zuck, Bezos etc) gjorde jo umiddelbart knefall for narcissus-solkongen da han ble valgt inn nå sist, så Rolex-stiftelsen er vel i godt selskap. Kvalmt.