Johnsigans
Støttemedlem
Verdt en tur jaLeker litt med tanken om å dra men ikke vært på dem tidligere. Er det verdt en Oslo-tur i seg selv? Hilsen en rogalending
Gratulerer med ny klokke! Det å kjøpe ny klokke skal være en hyggelig opplevelse, så gledelig å høre at Bjerke leverte også denne gangenFor noen dager siden var jeg i Oslo og jeg tok en tur innom hos Bjerke. Der traff jeg en hyggelig dame som slapp meg inn. En hyggelig herremann viste meg flere klokker og etter en halv time så ruslet jeg ut med min nye Rolex Submariner 124060. Dette var en meget hyggelig opplevelse.
Gratulerer! Det høres ut som om dette var et impulskjøp og ikke at du hentet en klokke du har stått på venteliste for?For noen dager siden var jeg i Oslo og jeg tok en tur innom hos Bjerke. Der traff jeg en hyggelig dame som slapp meg inn. En hyggelig herremann viste meg flere klokker og etter en halv time så ruslet jeg ut med min nye Rolex Submariner 124060. Dette var en meget hyggelig opplevelse.
Enig det høres ut som et impulskjøp, isåfall må det være en spøk.Gratulerer! Det høres ut som om dette var et impulskjøp og ikke at du hentet en klokke du har stått på venteliste for?
Hvorfor det? Ser man på klokkene @DJ41 prioriterer og har, så er det ikke uventet at hen får kjøpe en Sub "on the spot".Enig det høres ut som et impulskjøp, isåfall må det være en spøk.
en spøk