Ja, det er nok veldig vanligJeg har fått ventetid på 4-8 måneder og er nå på måned 3. Spurte om de hadde oppdatering på estimert tid nå nylig men det hadde de ikke. Er det normalt?
Ja, det er nok veldig vanligJeg har fått ventetid på 4-8 måneder og er nå på måned 3. Spurte om de hadde oppdatering på estimert tid nå nylig men det hadde de ikke. Er det normalt?
1 års ventetid på Pepsi.Tipper det er helt sant, jeg. Leste vi ikke akkurat om en engelsktalende herremann med et noe utenlandskklingende navn som fikk kjøpt 8 Rolex hos Bjerke de siste årene, eller noe sånt?
Det stemmer at Bjerke onsdag 22. Oktober arrangerer pre-opening av Oslo Watch Fair, hvor det tidligere år har vært flere fra TS som er invitert og hvor det da har vært avholdt GTG i forkant, uten at denne (GTGen) har vært forbeholdt de som skal videre til Bjerke.
Jeg har booket bord onsdag 22. Oktober kl. 17:00 til en ikke alt for stor gruppe på egnet plass i forkant av Oslo Watch Fair sin pre-opening, og de som ønsker å være med kan sende meg en DM med navn så sender jeg øvrige detaljer i retur. Ingen krav om å måtte være invitert til Bjerke for å være med på GTG.
Hjertelig takk for påminnelseMinner om denne, GTG før OWF onsdag førstkommende![]()
www.tidssonen.no
vet ikke om jeg liker dette. hadde håp om at langaard jr skulle føre arven videre.Urmaker Bjerke kjøper Juvelér Langaard!
![]()
Bransjenytt: Urmaker Bjerke kjøper Juvelér Langaard
Urmaker Bjerke kjøper en av Norges mest eksklusive smykkebutikker.www.tidssonen.no
Det stemmerEr ikke en Bjerke gren inne på eiersiden av Thune også?
Er ikke en Bjerke gren inne på eiersiden av Thune også?
Noen som vet hvor Bjerke har lagt seg på pris ved Pre-owned Rolex? Ble fortalt at det var markedspris de gikk etter, men noe må de da tjene også?