GrimReaper
Støttemedlem
Det var jo leit å høreJeg koser meg med min(e) Moonswatch! Men nå har ikke jeg respekt for meg selv da..
Som nesten understreket - min subjektive mening.
Det var jo leit å høreJeg koser meg med min(e) Moonswatch! Men nå har ikke jeg respekt for meg selv da..
Bare juks og fanteri:Jeg kom over denne siden: https://www.swatchnorge.com/
Er det bare meg, eller ser dette ut som svindel? Unaturlig gode priser, Moonswatch til salgs på nett selv om det egentlig ikke er tilgjengelig, usaklig norsk språk, og "del på Google+" er jo noen av tingene som ringer noen alarmer.
Antyder du at ALIBABA ikke er legit? Det høres jo så ryddig ut...Bare juks og fanteri:
WHOIS-søkeresultater
Domain Name: SWATCHNORGE.COM
Registry Domain ID: 2813447273_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: grs-whois.aliyun.com
Registrar URL: http://www.alibabacloud.com
Updated Date: 2023-09-13T08:06:11Z
Creation Date: 2023-09-13T08:05:04Z
Registry Expiry Date: 2024-09-13T08:05:04Z
Registrar: ALIBABA.COM SINGAPORE E-COMMERCE PRIVATE LIMITED
Registrar IANA ID: 3775
www.tidssonen.no
lang kø utenfor i går også!
Hvorfor har ingen kommet på jordfase på en måneklokke før - genialt og moro! Og i kategorien unyttig, men allikavel attraktiv komplikasjonEn litt mer kreativ variant, med en ny komplikasjon: jordfase.
Vis vedlegg 383550
Vis vedlegg 383549
![]()
MISSION TO EARTHPHASE - SO33M700 | Swatch Europe
Buy MISSION TO EARTHPHASE at Swatch Europe.www.swatch.com
En litt mer kreativ variant, med en ny komplikasjon: jordfase.
Vis vedlegg 383550
Vis vedlegg 383549
![]()
MISSION TO EARTHPHASE - SO33M700 | Swatch Europe
Buy MISSION TO EARTHPHASE at Swatch Europe.www.swatch.com
Dette er det morsomste jeg har sett på svært lenge! Totalt unyttig, og plutselig ble MoonSwatch noe jeg kunne tenke meg å haHvorfor har ingen kommet på jordfase på en måneklokke før - genialt og moro! Og i kategorien unyttig, men allikavel attraktiv komplikasjon![]()
Dette er det morsomste jeg har sett på svært lenge! Totalt unyttig, og plutselig ble MoonSwatch noe jeg kunne tenke meg å ha![]()