Klokkespotting

Veldig originale skovalg på ungdommen nå til dags.
1713873851107.png

Hva vet du om min mentalitet numbnuts?

Men siden du ble opprørt. Han burde ha råd til å hive de en tur i vaskemaskinen og grønnvaske de så verden blir et bedre sted.
Råd til det har han sikkert, hvis den ikke er kjøpt på forbrukslån, men nå er det vel ikke slik at det å ha en rolex på armen nødvendigvis korrelerer 100% med hverken god smak eller evne til å bruke en vaskemaskin..?

Råd til det har han sikkert, hvis den ikke er kjøpt på forbrukslån, men nå er det vel ikke slik at det å ha en rolex på armen nødvendigvis korrelerer 100% med hverken god smak eller evne til å bruke en vaskemaskin..?
Det kan sikkert hende. Men jeg vil tørre å påstå at hvis man har greid å jobbe seg opp til en klokke til over 400k - eller blir funnet kredittverdig til å få et forbrukslån på en sånn sum, så er sannsynligheten stor for at han tilstrekkelig mental kapasitet til å kjøpe nye/vaske skoene sine også. Å gå med møkkete og utslitte sko har i mine øyne ikke noe med god smak å gjøre.

Tilbake til en mer respektfull tone, takk.
Regner med det er meg du sikter til. Er det lov å spørre om hva møkkete sko har med respekt å gjøre? Terskelen har vel ikke blitt så lav for å ytre seg? Bortsett fra at det er off topic er vel ikke dette noe å henge seg opp i?

Regner med det er meg du sikter til. Er det lov å spørre om hva møkkete sko har med respekt å gjøre? Terskelen har vel ikke blitt så lav for å ytre seg? Bortsett fra at det er off topic er vel ikke dette noe å henge seg opp i?
Her tenker jeg Forumet har en tanke om at du burde spesifisert eco-vask. Ja de hadde ikke blitt like rene og vasketiden er myyye lengre. Men «fotavtrykket» på planten vår hadde blitt mindre:love:

Møkkete sko har ingenting med respekt å gjøre.

Men tenker man fint kan holde seg for god for å dra dette ut i en diskusjon (med en ganske spydig tone) om forbruksvaner, miljø, privatøkonomi og "mental kapasitet". Det blir så jævla dårlig stemning av dette.

Jeg tenker at en god regel er at man ikke sier mer eller mindre enn det man hadde gjort til/foran personene i det virkelige liv.

Møkkete sko har ingenting med respekt å gjøre.

Men tenker man fint kan holde seg for god for å dra dette ut i en diskusjon (med en ganske spydig tone) om forbruksvaner, miljø, privatøkonomi og "mental kapasitet". Det blir så jævla dårlig stemning av dette.

Jeg tenker at en god regel er at man ikke sier mer eller mindre enn det man hadde gjort til/foran personene i det virkelige liv.
Jeg hadde ikke tatt 5 øre for å formidle dette til vedkommende f2f i den rette konteksten.

Synes dette er tullete av deg sjef. Men det er notert.

Jeg hadde ikke tatt 5 øre for å formidle dette til vedkommende f2f i den rette konteksten.

Synes dette er tullete av deg sjef. Men det er notert.

Men forhåpentligvis hadde du kommunisert på en litt mer trivelig måte?

Les hvordan du skriver. Du fremstår som en drittsekk – og det tror jeg ikke du egentlig er.

• Liker
Reaksjoner: darkcho