Klokkespotting

I spy with my little eye: Issued Omega seamaster 300
IMG_2566.png

IMG_2565.png

Spotta en 228239 på egen arm:
IMG_7328.jpeg

Og konfirmajsonsønske til + 1mill fra datra:
IMG_7325.jpeg

Nye FF, fin men ligner litt mye på en Swatch:
IMG_7311.jpeg

Spotta også ei stor gammel klokke:
IMG_7248.jpeg

Ser ut som han er sint på kona som har klokka hans:
IMG_7296.jpeg

Edit: trodde microrotor var eksklusivt, men hos Journe går de får maksi:
IMG_7318.jpeg

Spotta også ukjent merke på Barak:
IMG_7285.jpeg

Redigert:
Jeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch ut (y)

• Liker
Reaksjoner: christoball og Bgo80
Selv synes jeg det bør være såpass til takhøyde i samfunnet vårt at det må gå fint å påpeke dette når det er snakk om en helt anonym person. Om vedkommende skulle komme over tråden vil jeg tro han har såpass selvinnsikt at han kan se ironien i klokke- og klesvalget sitt den dagen. Ettersom han bruker AP går jeg ut fra at han har en viss interesse i hvordan han ser ut. Da er jeg sikker på at han i andre sammenhenger tilpasser klesvalget sitt noe bedre og ser top notch ut (y)
Enig.
Jeg synes lite om å latterliggjøre uvitende objekter på denne måten.
Enig. MEN, når du på Granca-fylla tatoverer en stuttkjukk kukk oppi iskjeks sammen med en firkløver så er det lov å kroppsle litt, humre humre.