Er på utkikk etter en Tudor Prince Date Day two toned champagne dial. Hvis jeg har forstått det rett, så er det ikke mulig å anskaffe denne fra AD i Norge. Er Chrono24 eneste muligheten eller?
Er på utkikk etter en Tudor Prince Date Day two toned champagne dial. Hvis jeg har forstått det rett, så er det ikke mulig å anskaffe denne fra AD i Norge. Er Chrono24 eneste muligheten eller?
Mener at ingen AD i Europa får kjøpe inn disse. Jeg hadde en slik for noen år siden som jeg kjøpte på Chrono. Ellers hender det at disse dukker opp på Finn.
Takk for svar. Er det noe spesielt jeg bør tenke på ved handel via Chrono? Har fri tidligere kun kjøp fra AD og Finn. Merker jeg er en utålmodig sjel når jeg ser utvalget på Finn.
Edit: Beklager dobbelpost. Ny på Tiddsonen og har litt store tommeltotter - tydeligvis.
Er det noen spesiell grunn til at ikke europeiske AD'er ikke får kjøpe de inn? Pen klokke.Mener at ingen AD i Europa får kjøpe inn disse. Jeg hadde en slik for noen år siden som jeg kjøpte på Chrono. Ellers hender det at disse dukker opp på Finn.
Er det noen spesiell grunn til at ikke europeiske AD'er ikke får kjøpe de inn? Pen klokke.
Jeg har ved mange anledninger hatt fastlåst bezel etter dykking og bading i sjøvann med mine to pelagos, en gang måtte jeg sende den til AD for fiks, etter det for ca 4 år siden har jeg unngått å bade i sjøvann. Litt frustrende i grunn, spent på om samme problem kommer til å oppstå med FXD.
Noen som kjenner til om dette er blitt fikset på med de senere modellene?
Mulig du har rett, men kan vel knapt kalles en konkurrent til storebror. Det skiller jo 400k. Tror neppe de som vi ha DD fra Rolex velger denne fra Tudor. Dessuten er jo Rolex like pop i Asia som ellers. Men som du sier - man kan jo bare spekulere.Ser faktisk ut som de kun selges nye fra Asia. Kan bare spekulere i hvorfor, men regner med Tudor ønsker å begrense tilbudet på nettopp denne modellen grunnet sin likhet til storebrors Day-date. Angrer meg stort på at jeg solgte min, gikk til en heldiggris på Finn til gi bort pris.
Kjøpte min fra JETCO, verdt å sjekke ut:Takk for svar. Er det noe spesielt jeg bør tenke på ved handel via Chrono? Har fri tidligere kun kjøp fra AD og Finn. Merker jeg er en utålmodig sjel når jeg ser utvalget på Finn.
Edit: Beklager dobbelpost. Ny på Tiddsonen og har litt store tommeltotter - tydeligvis.
Kjøpte min fra JETCO, verdt å sjekke ut:
Vis vedlegg 311162
Takk for svar. Var ikke så godt utvalgt på Chrono, så det var egentlig den selgeren jeg hadde pekt meg ut som aktuelt. Fint å høre om "norsk erfaring". Jeg regner med at bildet ikke er helt ferskt, da prisen jeg finner er cirka 1.5x din?
Kjøpte klokken i mars 2021 for rett i underkant av 20k, ser at forhandler nå skal ha underkant av 24k, så noen tusenlapp dyrere. Link til annonse:Takk for svar. Var ikke så godt utvalgt på Chrono, så det var egentlig den selgeren jeg hadde pekt meg ut som aktuelt. Fint å høre om "norsk erfaring". Jeg regner med at bildet ikke er helt ferskt, da prisen jeg finner er cirka 1.5x din?
Har opplevd noen ganger at selger har oppgitt for lav verdi, enten for å være grei, eller pga billigere å forsikre sendingen. Skal du få det riktig (som er lurt mtp om du vil forsikre den, og loven..) må befrakter gjøre en omfortolling. Dette koster gjerne 600-700 kr og tar noen dager ekstra.Takk for svar. Er det noe spesielt jeg bør tenke på ved handel via Chrono? Har fri tidligere kun kjøp fra AD og Finn. Merker jeg er en utålmodig sjel når jeg ser utvalget på Finn.