GrimReaper
Støttemedlem
Kommer vi unna Toyota Hi-Lux/Hi-ace i denne tråden? De er jo udødelige.
Edit: Og Hilti-verktøy. Holder livet ut.
Ford 300 cid (4.9 liter) sekssylindret rekkemotor. Bensin. Der er ingen motor i historien som er mer pålitelig. Den virker alltid.
Kommer vi unna Toyota Hi-Lux/Hi-ace i denne tråden? De er jo udødelige.
Ææææ… nei. Defender er udødligKommer vi unna Toyota Hi-Lux/Hi-ace i denne tråden? De er jo udødelige.
Den er ihvertfall 80 ganger kulere og mer sjarmerende enn de nevnte fra ToyotaÆæææ… nei. Defender er udødligDet er vel antatt at mer enn 80% av de Defendere som er blitt produsert fremdeles ruller på veien. Her er min.
Vis vedlegg 309998
Liker tråden!
Bestefars gamle talje, bestefars gamle donkraft, Zippo-lighter, Dupont-lighter, gode glass, Fällkniven, Strømeng-kniv, Gibson og Martin gitarer, sko fra Tricker’s, Alden og Crockett & Jones, styrkeløftbelte fra SBD (enorm gamechanger) og ikke minst dobbelrifle fra Merkel. Tror den overlever en atomkrig. (For øvrig villig til å selge til rett pris).
Nydelig tråd!
+1 Har en Tumi PC/jobb veske som har vært brukt i +10 år. Like fin og fremdeles sporbar via Tumi ved et eventuelt tap.Det første som slår meg er produkter fra Tumi. Har blant annet pc-veske, carry-on og toalettmappe fra dette merket. Her får man virkelig god kvalitet for pengene.
Spesielt å nevne et styrkeløftbelte, men når du sier det har jeg brukt mitt ukentlig i 35 år. Kan ikke si at jeg har forsøkt å ta vare på det men det har knapt slitasje
Artig! Min Tumi PC-veske er faktisk også 10 år gammel, og også like fin!+1 Har en Tumi PC/jobb veske som har vært brukt i +10 år. Like fin og fremdeles sporbar via Tumi ved et eventuelt tap.
Ææææ… nei. Defender er udødligDet er vel antatt at mer enn 80% av de Defendere som er blitt produsert fremdeles ruller på veien. Her er min.