Velge en "entry level" chronograph

Liker disse jeg
E88FA9A1-BA3F-4E45-9B46-F7F25F8BCAE2.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Dazed
Om du bara sparar lite till så... Nej då, skojar bara, vi har väl alla hört det många gånger antar jag. Yema Rallygraf är ju cool. Kanske i minsta laget ifht vad du önskar men häftig är den så kanske ett alternativ. Seiko Speedtimer som du tänker på finns ju också i en isblå variant ifall du gillar det, tycker själv den ser riktigt bra ut.
Screenshot_20220916-234706_Chrome.jpg

Sparer litt til, ja. :)

Tro meg, jeg havner fort i den fella. Kikket på en Black Bay Chrono Panda på Finn i går. ;)

Men jeg klarer å holde meg foreløpig. ;)

Ja, Yema var flott. Ikke overbegeistret for lenken, men…

• Liker
Reaksjoner: Trifide
Sparer litt til, ja. :)

Tro meg, jeg havner fort i den fella. Kikket på en Black Bay Chrono Panda på Finn i går. ;)

Men jeg klarer å holde meg foreløpig. ;)

Ja, Yema var flott. Ikke overbegeistret for lenken, men…

Men den kommer med brun rallyrem også. Billigere. :)
Untitled-2_1200x.png

men mineralglass, og bare 39mm.

• Liker
Din 19cm stora handled klarar säkerligen denna Stratton i 44mm utan problem. Påminner mig om Bulova Surfboard som kanske är lite liten ifht din preferens.
Screenshot_20220917-144703_Chrome.jpg

Screenshot_20220917-144809_Chrome.jpg

• Liker
Reaksjoner: OBJ og Dazed
Autodromo driver utelukkende med motorinspirerte klokker. Jeg har ikke like mye sansen for alle, men denne limited editionutgaven var ganske snasen.

Autodromo.jpg

Koster litt mer enn billig men liker man racerkjører man aldri har hørt om, og ganske store mecha quartzkronografer er det sikkert innafor. Ellers har Gearpatrol en oversikt over de beste mecha quartzene her: https://www.gearpatrol.com/watches/a223483/meca-quartz-watch/

Skulle du falle på at militærinspirerte kronografer også er noe har jeg fortsatt denne annonsen ute:

Du finner også en affære som heter Breed, den er i samme gate som Autodromo, men mer "vintage" og monokrom, på salg til 114 USD her på Jomashop:

Lykke til.
LarsB

Redigert:
  • Liker
Autodromo driver utelukkende med motorinspirerte klokker. Jeg har ikke like mye sansen for alle, men denne limited editionutgaven var ganske snasen.

Vis vedlegg 305948

Koster litt mer enn billig men liker man racerkjører man aldri har hørt om, og ganske store mecha quartzkronografer er det sikkert innafor. Ellers har Gearpatrol en oversikt over de beste mecha quartzene her: https://www.gearpatrol.com/watches/a223483/meca-quartz-watch/

Skulle du falle på at militærinspirerte kronografer også er noe har jeg fortsatt denne annonsen ute:

Du finner også en affære som heter Breed, den er i samme gate som Autodromo, men mer "intage" og monokrom, på salg til 114 USD her på Jomashop:

Lykke til.
LarsB

Takk. Ser lovende ut. Skal kikke?

Ts.no-Larsb? :) Hei!