Cartier-tråden

294463794_570498031120736_5482885678734035126_n.jpg

Flott!
Samme problem her. 810kr per. stk (om jeg husker rett). Bjerke sa vel 1-2 mnd. levering, men var på plass etter ei uke.
Takk. Siden jeg kjøpte online direkte fra Cartier, så skal jeg sjekke med dem hvordan man løser dette direkte.

• Liker
Reaksjoner: kire
Hvordan fungerte det å kjøpe direkte fra Cartier? Noen utfordringer med toll e.l.?
Når man handler online hos Cartier er prisene i NOK med norsk moms inkludert. Gratis frakt med DHL. Levering er 2-3 dager. Cartier sier 5 dager, men det er konservativt estimat. Alt er forhåndsdeklarert. Man kan også velge å betale med Klarna, som forfaller etter 4 uker etter innkjøp. Man får varen før man betaler. Genialt enkelt.

Alt er med andre ord lagt til rette for en moderne online kjøpsopplevelse. Veldig atypisk "Swiss Made" slikt sett. ;)

Vet ikke, men hvis netthandling funker så bra så hvorfor kan de ikke beholde mer profitt ved å kutte forhandlere?
Det er nok mange som vil prøve klokker i fysisk butikk. Det er jo tross alt et velprøvd konsept. Enn så lenge - heldigvis.

Fikk svar fra en kilde at det kun er Cartiers egne butikker som vises på den innholdsrike listen over Cartiers utsalgssteder på hjemmesiden. Bjerke er tydeligvis ikke å regne som en slik butikk. Litt rart, men forståelig. Man må jo opp i 2. etasje for å ta Cartier i øyesyn. :ROFLMAO:

• Liker
Reaksjoner: kire
Fikk svar fra en kilde at det kun er Cartiers egne butikker som vises på den innholdsrike listen over Cartiers utsalgssteder på hjemmesiden. Bjerke er tydeligvis ikke å regne som en slik butikk. Litt rart, men forståelig. Man må jo opp i 2. etasje for å ta Cartier i øyesyn. :ROFLMAO:
Bra. Det hadde vært dumt å ikke ha en Cartier-forhandler i Norge, selvom det virker som de kommer til å gjøre det bra på nettsalg.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen