Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg er HELT sikker på at du klarer å rygge inn bilen din så du står mindre enn to centimeter fra ham på passasjersiden.;)

-Jeg tok meg en Land Cruiser-parkering i grusrøysa ved siden av, men mens vi satt og spiste, kom det en mopedist laget av The Right Stuff og satte fra seg pidda slik at den stod millimetere unna førerdøra...

Jeg får tilbake troen på ungdommen!
 
SAS kansellerte hjemturen fra ferie.. Blir vel noen timer i telefonkø i dag...
20220716_100132.jpg
 
Hund som får akutt livmorbetennelse sekundet etter at vi ankommer feriedestinasjon i Sverige. Nye to timer i bil til nærmeste åpne akuttmottak. Overlever såvidt. Fått henne hjem nå, men med behandling og pass/stell nødvendig de neste to ukene, ryker også vår planlagte første sydenferie på 6 år. Hurra! (Men viktigst av alt er selvsagt at frøkna blir bra)
 
Hund som får akutt livmorbetennelse sekundet etter at vi ankommer feriedestinasjon i Sverige. Nye to timer i bil til nærmeste åpne akuttmottak. Overlever såvidt. Fått henne hjem nå, men med behandling og pass/stell nødvendig de neste to ukene, ryker også vår planlagte første sydenferie på 6 år. Hurra! (Men viktigst av alt er selvsagt at frøkna blir bra)
Riktig god bedring til pelsen! Et par mnd siden vi hadde samme på vår, som også heldigvis gikk bra.
 
At kroppen valgte vold onsdag morgen, med aggressiv kløe og elveblest, som jeg idag ennå ikke er i nærheten av å være kvitt. Håper kortisonkuren knekker det, ellers klikker det for meg!
 
  • Trist
Reaksjoner: Callahan og titan
Boligannonser! Lurer på hvor mange studiepoeng dagens husselgere (eller såkalte meglere) må ha før de klarer å lire av seg x antall avsnitt med svada?! o_O Her er et tilfeldig utdrag fra en standard annonse:

"Vi har gleden av å presentere denne meget gjennomførte og lekre toppleiligheten. Enten du bor alene eller sammen med noen så kan dette være din drømmeleilighet. Den første tanken som slår en etter å ha entret inngangsdøren er hvor lyst,luftig og moderne det er. Leiligheten ligger helt på toppen med god takhøyde og en mengde vinduer, noe som gir mye naturlig lys og en god opplevelse. De flotte parkettlagte gulvene forsterker opplevelsen av god plass og arealeffektiv utnyttelse."

:sick:
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick
Boligannonser! Lurer på hvor mange studiepoeng dagens husselgere (eller såkalte meglere) må ha før de klarer å lire av seg x antall avsnitt med svada?! o_O Her er et tilfeldig utdrag fra en standard annonse:

"Vi har gleden av å presentere denne meget gjennomførte og lekre toppleiligheten. Enten du bor alene eller sammen med noen så kan dette være din drømmeleilighet. Den første tanken som slår en etter å ha entret inngangsdøren er hvor lyst,luftig og moderne det er. Leiligheten ligger helt på toppen med god takhøyde og en mengde vinduer, noe som gir mye naturlig lys og en god opplevelse. De flotte parkettlagte gulvene forsterker opplevelsen av god plass og arealeffektiv utnyttelse."

:sick:
Påfallende likt svadanivå som enkelte gråmarkedshandlere av Rållex.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr.quick og Smokeless
Posten.. Jeg sto å smurte matpakker til barna klokken 07.19 med utsikt til postkassen. Der var det ingen postmann! Dette er en av postens egne esker som passer i de aller fleste postkasser. Etter å ha ringt de viser det seg at den ikke er forsøkt levert men ligger på en terminal og venter på å bli levert på et hentested. Snakker om god service..
Screenshot_2022-09-28-09-44-31-205_com.android.chrome.jpg
 
  • Wow
Reaksjoner: Dexter
Satt av midler over sommeren til mitt store steg opp til Grand Seiko, spesifikt SBGN029. Liten smell som skulle komme i desember kom heller nå, så da blir det neste år før jeg får gjort det. Som vi sier lokalt, århe!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
UPS, DHL og Posten som konkurrer om å være mest ubrukelig når det kommer til hjemlevering.
Dessverre så vinner samtlige denne konkurransen :cautious:

Tar 2-3 dager å flytte pakken over to kontinenter, men opptil 3 uker for de siste 10km.
Ekstra minus ettersom samtlige aktører har helt horrible kundesentere:poop:
 
  • Liker
Reaksjoner: Ivar og Grendel