TAG Heuer-tråden

Ble en ny Autavia på meg i går. Første klokken som er levert i Norge, noe som er litt kult. Meget bra førsteinntrykk!

6B064D84-22B8-4DE9-9874-11E8A728ACD4.jpeg
 
Gøy å høre at du liker den! Var litt skeptisk til rødfargen først, men liker den bare bedre og bedre. Gøy med noe annerledes!
Likte den veldig godt. Den er nok ikke for alle, men utrolig friskt med noe litt utenom. Kult at noen tør å ta steget med noe helt annet noen ganger :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nergård
Jeg er i prosess med å innhente tilbud på service for min TAG Heuer Monaco Calibre 12 (2017).
Thune ga meg et prisestimat på hele 11.000 kr. Det er ca 25% av urets bruktverdi, hvilket er helt hinsides.

Har lest på diverse utenlandske forumer at man bør forvente en pris på rundt 500-600€ for denne jobben.

Har noen erfaringer eller tilbakemelding på hva jeg bør forvente å betale for service på dette uret?
 
  • Wow
Reaksjoner: Trifide
Jeg er i prosess med å innhente tilbud på service for min TAG Heuer Monaco Calibre 12 (2017).
Thune ga meg et prisestimat på hele 11.000 kr. Det er ca 25% av urets bruktverdi, hvilket er helt hinsides.

Har lest på diverse utenlandske forumer at man bør forvente en pris på rundt 500-600€ for denne jobben.

Har noen erfaringer eller tilbakemelding på hva jeg bør forvente å betale for service på dette uret?
Fikk tilbud på min Carrera cal.16 på 7500kr fra min lokale AD.
Perfectwatch.no skulle ha 3500kr for full service. Har ikke tatt servicen enda, men ut i fra det jeg har lest her på forumet er Elis Licina hos perfectwatch en man kan regne med
 
  • Liker
Reaksjoner: erik770
Bilnorge har også skrevet litt om Porsche og Tag Heuer.


Det er fint med litt samarbeid mellom seriøse aktører. Her blir det litt mer bil-vinkel.
Skrevet av Jon Winding-Sørensen, da selvfølgelig godt skrevet.

bb_288617.jpeg


bb_288620.jpeg


8
 
  • Liker
Reaksjoner: Bullitt og netrom71