Fylte opp med samtlige Wegeler de slapp nå nylig, skal få kose seg noen år i kjelleren før de konsumeres.
Godt vi er flere! Har trua!
Fylte opp med samtlige Wegeler de slapp nå nylig, skal få kose seg noen år i kjelleren før de konsumeres.
Kjøpte en 6-pack med 02 Spätlesen. Gleder meg til å smake!Dette er magi til en billig penge. En herlig frisk og sødmefylt riesling, med modningspreg. Tåler fint 15-20 år til. Dette blir spennende i kjelleren! Vis vedlegg 286602
Kjøpte en 6-pack med 02 Spätlesen. Gleder meg til å smake!
En nydelig sablert Beaufort!
Spennende, denne må testes!Kan jeg slå et slag for polets beste røde kjøp under nok 250? Hører gjerne hvis noen har konkurrenter…
Vis vedlegg 286720
Mye vin for pengene, men litt bitter ettersmak. Jeg har en konkurrent i prissegmentet - skal se om jeg rotet meg til å finne bildet.Kan jeg slå et slag for polets beste røde kjøp under nok 250? Hører gjerne hvis noen har konkurrenter…
Vis vedlegg 286720
Takk for tips. Skal teste. Polets beste kjøp til maks 200,- er IMO utvilsomt denne.Kan jeg slå et slag for polets beste røde kjøp under nok 250? Hører gjerne hvis noen har konkurrenter…
Vis vedlegg 286720
Ekstrem overvekt av rødt i kjelleren.
Snart sommer, tenkte fylle på med eindel kvitt. Tar imot tips.
Budsjett?Ekstrem overvekt av rødt i kjelleren.
Jeg postet en riesling tidligere. Den kan du trygt hamstre, om du tåler litt sødme.
Takk. Pleier bestille de under 500. Men unntak skjer...Budsjett?
fikk denne servert forrige uke. Hands down beste hvitvinen jeg noen sinne har smakt.
Vis vedlegg 286789
Hvis vi snakker litt mer «normal» prisklasse er jeg svak for følgende:
Au Bon Climat Santa Barbara Chardonnay
Tyler Chardonnay
Matrot Bourgogne Blanc
Matrot Mearsault
Dom. De Bellene Saint Roman