Watches & Wonders 2022

20220401_165839.jpg

MOSER

Litt enig med redaktøren her.. Den har ikke montert glass engang, så da blir det hele litt vel konseptaktig - far from a working product..

• Liker
Reaksjoner: politrew
Det kommer litt forskjellig. Har fått all info, men er litt usikker på hvor mye jeg har lov til å legge ut offentlig (de er ganske strenge sånn). Skal sjekke med de, når jeg er der på fredag. Men en ting som jeg kan røpe, er at Aquatimer kommer tilbake i kjent design og med inhouse verk. Den gleder jeg meg til.
Blir det lanseringer fortløpende gjennom året da eller? Litt merkelig å benytte årets store messe til å lansere et par intetsigende fargevarianter, dersom de har mange nyvinninger på trappene.

Blir det lanseringer fortløpende gjennom året da eller? Litt merkelig å benytte årets store messe til å lansere et par intetsigende fargevarianter, dersom de har mange nyvinninger på trappene.
Akkurat det er litt typisk IWC. Pleier å vente med litt snacks.
Og Aquatimer er overmoden for fornying. Lanseres sikkert rett før sommeren, og med IWC sitt vanlige leveringstempo er de vel i butikk til julebadet :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: Puma
Akkurat det er litt typisk IWC. Pleier å vente med litt snacks.
Og Aquatimer er overmoden for fornying. Lanseres sikkert rett før sommeren, og med IWC sitt vanlige leveringstempo er de vel i butikk til julebadet :mrgreen:

Eller nyttårsbadet. Sveitserne er verre en ebliprodusentene. Lansering i mars. I butikk til jul. Kanskje. Ingen vet før det plutselig står et bud på døren hos Otteren, Bjerke, Christensen et al. - Å, ja der kom de ja, hadde jeg nesten glemt...

• Haha
Reaksjoner: Ralph