Rolex 2022: Spådommer for årets nyheter.

Invistor, invistere, venteliste Bjerke, venteliste for å komme på venteliste på Bjerke,

sånn, da har vi vel vært innom det som alle Rolex-tråder ender med å bli.

kan vi nå fokusere på topic?
Er det ikke nettopp det du ramset opp som er blitt topic når det gjelder alt som har med Rolex å gjøre da? Du understreker egentlig bare poenget mitt.

• Liker
Reaksjoner: johage og Hovedsignal
Er det ikke nettopp det du ramset opp som er blitt topic når det gjelder alt som har med Rolex å gjøre da? Du understreker egentlig bare poenget mitt.

Denne tråden handler om hvilke klokker som en tror kommer, fint om det er topic da :)

Ny versjon av Air-King.
18DC1494-F002-40ED-94BA-DD6D97253A8C.jpeg

Som den kassiske men 36 i stedet for 34.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Synes jo egentlig de med litt mindre håndledd kan få et kult sportsur også, og da er jo Airking 34 perfekt. De med litt større håndledd har jo allerede OP36/DJ36 og Explorer, samt Sub/GMT osv.

Synes jo egentlig de med litt mindre håndledd kan få et kult sportsur også, og da er jo Airking 34 perfekt. De med litt større håndledd har jo allerede OP36/DJ36 og Explorer, samt Sub/GMT osv.
Artig dette da, at alle «menn» kalte nye 36mm Explorer dameklokke når den ble lansert.
Jeg håper Air-King får samme behandling som Explorer i fjor. Rett tilbake til originalstørrelsen på 34mm.

Treningstights og menn i samme setning?
Jepp, du leste helt riktig, bra(y) Men tightsen er ikke for alle. Hengemage, slapp i fisken, liten et-eller-annet, ja da er man ut. Å sminke grisen med en shorts funker ikke. Må brukes med overbevisning:mrgreen:
Tilbake OT: En ærlig null tull klokke fra Rolex hadde vært gøy. Hva det skulle være vet jeg ikke. Det var det som var artig med Explorer og tilbake til 36mm ifjor!

Jepp, du leste helt riktig, bra(y) Men tightsen er ikke for alle. Hengemage, slapp i fisken, liten et-eller-annet, ja da er man ut. Å sminke grisen med en shorts funker ikke. Må brukes med overbevisning:mrgreen:
Tilbake OT: En ærlig null tull klokke fra Rolex hadde vært gøy. Hva det skulle være vet jeg ikke. Det var det som var artig med Explorer og tilbake til 36mm ifjor!
Jeg er ultraløper og havner ikke i noen av kategoriene du beskriver, men tights på menn er fullstendig uaktuelt.
Hederlige unntak er sykling, triathlon og bryting.
Toppidrettsutøver i skisport også. Men kun toppidrettsutøvere. Ikke mosjonister.

Redigert av en moderator:
Shorts stort sett. Har aldri hatt problemer med chafing.

Husk at tråden handler om hvilke modeller vi tror Rolex slipper om litt over 1 måned :)

Ingen av de predikerte som får det til å rykke i lommeboken enda, men Coke er i det minste riktig så pen.