GrimReaper
Støttemedlem
Jeg har aldri prøvd den, men den har jo like brede dekk som en sykkel så den kan umulig være veldig stabil i høye hastigheter.
Nei. På sørlandet funker den nok om vinteren, men mine kom ikke ut av gårdsplassen en gang, med 10 cm nysnø. TC er ikke mulig å slå helt av bare redusere effekten, til ca. 30%, men selv da griper den inn for fort, slik at du ikke kommer noen vei.Nå overdriver du skikkelig.
Super vinterbil! Ikke like stabil som 5-serien i 120 km/t, men livsfarlig?
Trenger du et oppfriskningskurs hos kjørelærer?![]()
Midt oppi alt Tesla-styret må jeg bare slå et slag for Polestar 2. Programvaren er katastrofal, rekkevidden dårligere enn Tesla - men jeg velger den 100 av 100 ganger fremfor alt Tesla noensinne har laget rett og slett fordi det er en ordentlig godt bygget og designet bil laget av folk som åpenbart bryr seg om bilkjøring. Tesla er f-eks helt ute å kjøre når det gjelder tuning av demping, mens Polestar har truffet planken perfekt!
Med eller uten PP?
Norge har Max 110 og bilen har hjul i alle hjørner, så no prob.Jeg har aldri prøvd den, men den har jo like brede dekk som en sykkel så den kan umulig være veldig stabil i høye hastigheter.
110 i en i3?! Da gjelder det å holde godt fast i rattet, ellers vingler den voldsomt.Norge har Max 110 og bilen har hjul i alle hjørner, så no prob.
I tillegg er den jo så godt som feilfri, så i3 er den perfekte bilen man bruker lokalt.
Måtte le av kommentaren til en kompis etter å ha lånt en slik.
«Når man kjøper Rolls-royce på Wish»
Vis vedlegg 279451
Både/og. Var ikke så mye han sa, men med en pris på 800K, så bør man forvente bedre feel.Denne er jo så glorete at den blir kul. Hvordan opplevde du/din kompis den?
Her må jeg støtte opp under @Gin!Ja - på sommerføre i urbane strøk. Jeg har hatt 2 stk i3 - aldri mer, helt håpløs på vinterføre og livsfarlig i hastigheter over 100 km/t.