Omega Seamaster-tråden

DSC_4842.JPG

Det stemmer sikkert, men er litt overrasket over at den har blitt så dyr. Min er uansett ikke til salgs, så for min del spiller det ingen rolle.

Det jeg tenker, ut i fra tidspunktet du ble medlem og innholdet i din første post, er at du kanskje kjenner selger rimelig godt. Beklager og velkommen til forumet dersom jeg tar feil
Det hadde vært litt for åpenlyst, takk for det. Men jeg kan si at jeg er selv interessert i klokken så det er vel derfor jeg forsvarer prisen. :)

Hei. Takk for alle tilbakemeldinger. Klokken blir lagt ut under auksjoner om litt. P.t. er der mottatt pm på 38K for klokken. 39K vil mao bli minstepris
Auksjonen ble terminert av moderator med hva jeg oppfatter som antydninger om faul play. Det må presiseres at bud ble kun mottatt på pm FØR auksjonen ble lagt ut, på bakgruinn av denne tråden, ikke underveis, og ble benyttet for fastsetting av minstepris. De siste to budene vedlegges her med sladdet avsender. En meget utrivelig avslutning av denne saken. Takker for de engasjerte tilbakemeldingene fra medlemmene, og ønsker dere alle lykke til.

32E4DB20-B21D-400D-92ED-275C961C02A6.jpeg
27818E29-48C0-42F0-B562-96C9A6247A7A.jpeg

Auksjonen ble terminert av moderator med hva jeg oppfatter som antydninger om faul play. Det må presiseres at bud ble kun mottatt på pm FØR auksjonen ble lagt ut, på bakgruinn av denne tråden, ikke underveis, og ble benyttet for fastsetting av minstepris. De siste to budene vedlegges her med sladdet avsender. En meget utrivelig avslutning av denne saken. Takker for de engasjerte tilbakemeldingene fra medlemmene, og ønsker dere alle lykke til.

Vis vedlegg 277840Vis vedlegg 277841

Helt ærlig, burde du ikke forvente at folk skulle sende bud til himmelen (altså 45++)
Jeg foreslår at du selger den via PM til de som er villige til å betale 38-40.
Det er en allerede en god pris for en Seamaster med et lite modifisert 2892-2 ETA:rolleyes:

Den første tilbakemeldingen min var noe i overkant krass og lite konstruktiv både for selger og eventuelle tilskuere som kan lære noe av forløpet her. Jeg har skrevet et bedre svar i auksjonstråden nå :)

Foreslår at vi setter en strek over denne saken nå, og går videre med livet. At noen kan være interessert i å betale vesentlig mer enn deg for en klokke, er vel ikke lenger et sensasjonelt fenomen ;)