Må godt over 30k for å få tak i en fin en fra utlandet, så når du da plusser på moms på 25% blir det jo fort 38k tenker nå jeg.39k høres voldsomt ut. Jeg ga vel 15 for min, for litt over tre år siden...
Det jeg tenker, ut i fra tidspunktet du ble medlem og innholdet i din første post, er at du kanskje kjenner selger rimelig godt. Beklager og velkommen til forumet dersom jeg tar feilMå godt over 30k for å få tak i en fin en fra utlandet, så når du da plusser på moms på 25% blir det jo fort 38k tenker nå jeg.
Det hadde vært litt for åpenlyst, takk for det. Men jeg kan si at jeg er selv interessert i klokken så det er vel derfor jeg forsvarer prisen.Det jeg tenker, ut i fra tidspunktet du ble medlem og innholdet i din første post, er at du kanskje kjenner selger rimelig godt. Beklager og velkommen til forumet dersom jeg tar feil
Må godt over 30k for å få tak i en fin en fra utlandet, så når du da plusser på moms på 25% blir det jo fort 38k tenker nå jeg.
Auksjonen ble terminert av moderator med hva jeg oppfatter som antydninger om faul play. Det må presiseres at bud ble kun mottatt på pm FØR auksjonen ble lagt ut, på bakgruinn av denne tråden, ikke underveis, og ble benyttet for fastsetting av minstepris. De siste to budene vedlegges her med sladdet avsender. En meget utrivelig avslutning av denne saken. Takker for de engasjerte tilbakemeldingene fra medlemmene, og ønsker dere alle lykke til.Hei. Takk for alle tilbakemeldinger. Klokken blir lagt ut under auksjoner om litt. P.t. er der mottatt pm på 38K for klokken. 39K vil mao bli minstepris
Auksjonen ble terminert av moderator med hva jeg oppfatter som antydninger om faul play. Det må presiseres at bud ble kun mottatt på pm FØR auksjonen ble lagt ut, på bakgruinn av denne tråden, ikke underveis, og ble benyttet for fastsetting av minstepris. De siste to budene vedlegges her med sladdet avsender. En meget utrivelig avslutning av denne saken. Takker for de engasjerte tilbakemeldingene fra medlemmene, og ønsker dere alle lykke til.
Vis vedlegg 277840Vis vedlegg 277841
Merker jeg er skikkelig misunnelig på denne skjønnheten. Ring dersom en dag du vurderer du vet…Dagens dobbel
Vis vedlegg 277735