Vintips

Pris: 588,90 Varenummer: 13429401

IMG_20211208_182835.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Golfballen og Edzilla
Hjelp!
Vin til helstekt and med appelsinsaus (fløte).
Kan PN fra den nye verden være god knall?
 
Har testet denne til appelsinsaus tidligere, helt topp.

Det er som ekspertene sier; rødvin for å sette anden først og la sausen bli en bonus. Dersom du skal la appelsinsausen skinne så funker det fjell med f.eks en passelig tørr Riesling. Prøv å google hvitvin og appelsinsaus, evt hvitvin og and.

For min del så er and i seg selv bare helt greit. Det er sausen, tilbehøret og tilberedningen som virkelig får det til å bli et festmåltid :) Håper det ga mening.
 
Noen som fikk tak i noe spennende på slippet i dag?
Fikk rasket med meg noen magnumer fra Au Bon Climat og 2x flasker Chardonnay fra Bernhard Huber. Krysser fingrene for at ordren blir levert, i motsetning fra forrige slipp!
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og ilpadrino
Noen som fikk tak i noe spennende på slippet i dag?
Fikk rasket med meg noen magnumer fra Au Bon Climat og 2x flasker Chardonnay fra Bernhard Huber. Krysser fingrene for at ordren blir levert, i motsetning fra forrige slipp!
Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Golfballen
Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.
Jeg var ikke akkurat heldig med kø-nummeret, men fikk rasket med meg et par Alte Reben Chardonnay. Huber er virkelig en av mine favorittprodusenter.
Aldri drukket noe derifra så gleder meg skikkelig!
 
Noen som fikk tak i noe spennende på slippet i dag?
Fikk rasket med meg noen magnumer fra Au Bon Climat og 2x flasker Chardonnay fra Bernhard Huber. Krysser fingrene for at ordren blir levert, i motsetning fra forrige slipp!
Akkurat samme som jeg fikk lagt i kurven. Venter nå bare på beskjed om at det ikke kan leveres:)
Sandhi's Sandford&Benedict stod på listen min men var ikke tilgjengelig. Littorai sjekket jeg for morro skyld men det var helt tomt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Golfballen
Spennende og spennende, men fikk inn en ordre på noe som nytt for meg. Den siste var mer på impuls, usikker på om den var del av dette slippet i det hele:p
3 x Rostaing cote rotie 2019
4 x hirsch SA fault 2019
3 x ten. Sette ponti Oreno 2019
 
Spennende og spennende, men fikk inn en ordre på noe som nytt for meg. Den siste var mer på impuls, usikker på om den var del av dette slippet i det hele:p
3 x Rostaing cote rotie 2019
4 x hirsch SA fault 2019
3 x ten. Sette ponti Oreno 2019
Er hirsch sa fault ute av basis?